Overgenomen van Gisae
Alleen het horloge en de pushpinnen.
Ik vind die banden vreselijk (sorry)
Vind de bracelet op de foto wel mooi anders…
Vreselijk inderdaad.
Blijft imitatie natuurlijk.
Ach, weer een namaak Doxa, NH35 uurwerk?
Is persoonlijk iets.
Mijn Tudor draag ik ook nooit op metaal.
Alvast gefeliciteerd man!
Ik zit toevallig te beoordelen of een BoR op m’n Matic staat.
Namaak associeer ik met nep, wat ik dan weer associeer met een Doxa logo, dat ik dan weer niet op dit exemplaar kan vinden.
Dat wel
Maar geldt voor heel veel horloges die ik zie.
Maar je hebt wel gelijk.
Same looks less money
Ja.
HUUUUU!!!
Ieders keuze. Ik heb nu 12 horloges waarvan 2 hommages (Moonswatch en een Corgeut flieger a la Laco). Na anderhalf jaar is mijn ervaring dat ik deze twee het minst draag. Ook al loopt de Corgeut flieger met z’n Miyota automaat als een zonnetje.
Zo is het. Ik koop een horloge omdat ik hem mooi vind. En dat zijn er door de jaren heen heel veel geweest. Deze is een mooi alternatief voor de Doxa. Kan niet altijd feest blijven tenslotte.
Nope, voor je het weet, maak je 800 dollar aan crypto over naar je bovenwereldrekening vanaf je gecomprimeerde wallet, geassocieerd met een cryptoroof en kun je je levensstijl en 3.3 miljard vaarwel zeggen.
Sorry off-topic, maar moest daar gelijk aan denken.
On-topic maar weer.
Zo is het maar net!
Ik heb ook wel eens een horloge gezien, dat ik mooi vond en niet eens wist dat het een hommage van een luxe merk is en daar het model niet van kende. Ik ben dan natuurlijk ook nog maar een guppie in de wondere wereld van horloge merken.
goeie keuze om die BOR te skippen, bracelets zijn evenmin mijn ding, maar BOR…
Ik vind BOR wel mooi staan bij retro horloges geïnspireerd op jaren 60/70 modellen.
ja, dat denk ik ook, het is niet zozeer de vraag of ze hier komen maar meer wanneer