NA: Monbrey MB1R0-L01-SS

Ik doe’ s gek, met een ouderwetse uitpakfotoserie van dit Kickstarter-project van https://www.monbrey.com/.

Het ging meteen na de start al best hard met deze qua backers, en ik was zelf ook meteen gecharmeerd door de foto’s. Eigenlijk niet echt mijn stijl, want ik heb vrijwel alleen maar duikers, maar iets sprak me dus meteen aan.

Vandaag uitgepakt, en hij valt me in ‘t echt ook helemaal niet tegen! De lugs steken vrij uitgesproken recht uit de kast, en dat is even wennen voor mij als liefhebber van de Squale 1521, waar die een flinke hoek omlaag maken. Maar dat maakt ‘m in mijn optiek juist wel bijzonder, en de afgelopen eerste paar uurtjes dragen heb ik er veel naar gekeken zonder door te hebben hoe laat ‘t was, dus da’s een goed teken. :smile:

30 likes

Ziet er goed en strak uit.
Gave kickstarter imho :+1:

1 like

En dat voor slechts $51,- :wink:

2 likes

Ziet er goed uit! Congrats! :partying_face:

1 like

Leuk horloge! Van​ harte.

1 like

Gefeliciteerd met je leuke NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe verworvenheid!!
Ziet er bijzonder fraai uit.
Prachtige wijzerplaat!!

Ik wens je er dan ook een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Inderdaad een koopje! :wink:

1 like

Mooie wijzerplaat. Mooie wijzers.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Een klassieke schoonheid voor een bescheiden prijs. Veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd.

1 like

Heel mooi, vooral de wijzerplaat, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Mooie aanwinst! Klassiek met een vleugje modern. En dat voor een scherpe prijs. Iets minder scherp dan de 51 USD, maar toch… :wink:

1 like

Proficiat met deze leuke aanwinst. :+1:

1 like

Veel waar voor je geld , tijdloze uitstraling

1 like

Serieus mooi horloge! Geen datum, mooie kast, mooie wijzers zonder lume. Heel vet, veel plezier ermee🙂

1 like

Mooi horloge :+1:, wat is de doorsnede?

1 like

Dank allemaal!

Volgens de specs is het 38,5 mm, maar met die uitstekende lugs oogt ie wel een stuk groter.
De overige specs (en de echte prijs - ik had nog wat early bird Kickstarter korting): https://www.monbrey.com/mb1-l01

1 like

Ja, p’sies… :grin: