NA: Mondaine Stop2Go

Geweldige klok horloge.
Prachtig dat verspringen

2 likes

Dit klokje heeft ook om mijn pols gezeten, was overigens mijn eerste Zwitser. Jaren gedragen, daarna overgestapt naar een Certina. Deze maakte 26 jaar geleden hetzelfde klokje welke ik thans draag en door Rado gemaakt wordt.

3 likes

Hey, v dat lume onder de wijzers wist ik nog niet. Maar is t dan tritium? Want luminova krijgt denk ik niet genoeg licht.

1 like

Ze zeggen zelf dat het 'super’luminova is, dus geen tritium. Overigens is het effect in het echt zeer zeer beperkt, ik zie een hele kleine groene gloed achter de wijzers.

1 like

een mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Ik heb m ook gehad, maar had al snel ellende met de wijzers op het ‘moment suprême’. Daarna was voor mij de lol er snel af.

Keurig opgelost overigens, maar ik kon er toen niet meer van genieten.

2 likes

Ze photoshoppen wat af om het sterk te laten lijken…

1 like

Geniet van je NA!
Leuke Mondaine, deze Stop2Go :ok_hand:

1 like

:sunglasses::clap: gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd. Het is echt een prachtig, geinig horloge!

1 like

Tja, dan krijg je dat dus. Doordat t onder op de wijzers zit, krijgt t geen direct licht. Alleen weerkaatsing via de wijzerplaat.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wat mij betreft doe je hem daarmee te kort.

Erg leuke aanwinst; geniet er van. :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Doe ik hem inderdaad ook tekort mee. Zei ik meer omdat ik hem in een redelijke opwelling heb gekocht en het geen ultiem grail horloge van mij is.

Maar desondanks ben ik er erg blij mee. Betrap mijzelf erop vaak even te wachten tot de secondewijzer op 12 uur komt om het leuke effect te bewonderen. Blijft gaaf :smiley:

1 like

Leuke klok, veel plezier er mee.
Heb m ook even gehad maar moest vertrekken voor een andere aankoop. :sunglasses:

1 like

Mijn echtgenote heeft me verboden de Stop2Go ooit te verkopen. Dat gebeurt ook niet veel. :grinning:

Supergave NA !
Gefeliciteerd met dit/deze unieke kwarts caliber(s)

Gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

Ik las dat ie niet accurate is, klopt dat?
Ook is Mondaine ermee gestopt, weet iemand waarom?