NA Monro Luna Adventure

Tot mijn grote verbazing ben ik op een horloge merk beland dat hier nog niet genoemd is geweest. Monro Adventure. Een iets kleiner horloge merk uit het Verenigd Koninkrijk.

Ze zijn begonnen met iets dikkere diver modellen die wel een eigen look and feel hebben.

Ik zocht al een tijdje naar een bronzen horloge en kwam zo bij hun terecht.

Na lang twijfelen toch bij Wicked Watch in Zwitserland een Pearl Diver gekocht in de plaats.

Maar net toen ik mijn keuze had gemaakt werd er een aankondiging gemaakt. Een geheel nieuw model komt eraan!

De Monro Adventure Luna.

Eén stuk smaller, een miyota 9000 serie, design geïnspireerd door de ruimtevaart, een mooie combinatie van avanturine en natuurlijke steen én vooral veel lume!

Dat laatste wist me met een limited edition model over de streep te trekken.

Hieronder een paar foto’s van hun website.

Levering wordt verwacht in mei 2026. Dus nog eventjes geduld tonen. :slight_smile:

6 likes

De special edition.

13 likes

Andere modellen en kleuren.

5 likes

Iemand al ervaring met dit merk?

Dit is ook nog een fijn detail.

3 likes

Dat ziet er cool uit :+1:t2: veel draagplezier gewenst.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je Monro Adventure Luna, kon het merk idd niet. Wens je er veel draagplezier mee, als die binnen is :+1: :ok_hand:

Je kunt hem ook posten in het topic “Het grote incoming topic” :+1:

1 like

Erg mooi, vooral onder de indruk van de lume op de zijkant. Geniet ervan!

1 like

Wat een karakteristiek horloge! Die lume overload is heel gaaf :sparkles:

1 like

Bijzonder model. Kende het merk nog niet. In spanning tot en met mei afwachten dus :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mooi speciaal,met veel oog voor detail en de beste lume voorradig x2 is nog 40% beter dan x1 SuperLumiNova ,knap om het onder de aandacht te brengen.

1 like