Prachtig horloge zeg… achterkant ook fantastisch. Gefeliciteerd
Mooie aanwinst Voor mij is de brons kleur even wennen, maar verder direct helemaal top
Mooie aanwinst met een schitterende wijzerplaat!
Schitterende nieuwe aanwinst Leon!
Making memories
Schitterend horloge!
Mooi hoor, dat brons.
Ik heb niet lang geleden nog met een bronzen horloge (TH Autavia) in mijn handen gestaan en serieus overwogen. Ik vond het brons een te groot risico, met het oog op een eventuele verkoop in de toekomst, daarom toch maar niet gedaan.
Ik had er dan ook niet zo’n toepasselijk verhaal bij, wat er voor zorgde dat er geen emotioneel aspect aan zat.
Prachtige kleurstelling inderdaad! Geniet er van!
Prachtig horloge . Voor zo’n posts zit ik nu op het forum.
En de nr 1 is een leuke toevoeging
Gefeliciteerd, wat een machtig mooi horloge! Heb zelf een andere bronzen Montblanc gehad en dat wad ook een prachtig horloge, maar dit is andere koek! Ook die caseback is striking!! Veel draagplezier gewenst
Mijn beste,
Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Prachtige wijzerplaat!!
En ook de achterzijde is het aanzien waard.
Draag hem met trots.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop, en met een hele mooi aanloop daar naar toe! Dank voor je verhaal.
Lekker toetje en geliciteerd !
Nice , gefeliciteerd
Prachtig!
Wat een aanwinst! Veel draagplezier en gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Wat een knaller! Prachtig! Gefeliciteerd en geniet er van
Prachtig horloge, dit zie je niet elke dag! . Wat geven de wijzertjes op de hemispheren precies aan?
inderdaad een schitterend mooi horloge, ook al vaker naar gekeken. Als een frequent (zakelijk) reiziger vind ik dit soort complicaties fantatisch. Gefeliciteerd hiermee !!
Prachtig horloge!
Erg mooie Montblanc. Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee.
De strepen op het noordelijk- en zuidelijk halfrond geven de tijdzones aan. De tijden staan aangegeven in de buitenste ring. De zwarte streep is Greenwich time. De aardbolletjes draaien bij het verlopen van de tijd dus ook rond. Waarbij de onderste met de klok meedraait en de bovenste tegen de klok in. Echt heel tof gedaan!
Op deze foto’s zijn de tijdzones beter zichtbaar.