NA Montblanc Geosphere 1858 Desert

Afgelopen weekend trouwde één van mijn beste maatjes in Frankrijk. Bergbeklimmen is een grote hobby van hem en vorig jaar vroeg hij zijn vrouw bij de Montblanc ten huwelijk.

Alsof het zo moest zijn kwam de week voor het huwelijk de Montblanc Geosphere 1858 Desert op mijn pad. Een horloge dat al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. De verkoper kwam uit Frankrijk. Na wat contact bleek deze verkoper een uur van de bruiloft locatie af te wonen. Top dus!

Sinds afgelopen weekend ben ik daarom de trotse eigenaar van deze Geosphere. Het is echt een fantastisch horloge en de kwaliteit is beter dan ik verwachtte. Zo heeft de vlindersluiting van de leren band bijvoorbeeld een micro adjustment. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt bij een horloge met leren band en ik heb best al wel wat À-merken met een leren band gedragen.

De bronzen kleur past prachtig bij de bruine kleuren van het horloge. En de leren band is natuurlijk top zoals je van Montblanc kan verwachten.

De eyecatchers van dit horloge zijn het noordelijk- en zuidelijk halfrond die meedraaien. De achterkant is prachtig laser gegraveerd.

Er zijn 1858 exemplaren van dit horloge gemaakt en ik bezit de 1e.

Een onverwachte, leuke en prachtige aanwinst! :ok_hand:


147 likes

Wat. Ongelooflijk. MOOI! Wauw! :two_hearts::heart::heart::smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Heel mooi en een tof verhaal erbij, geniet ervan!

1 like

Buitengewoon mooie match met de berg waar het aanzoek werd gedaan, de bruiloft zelf en je lang gewenste horloge. Die fine adjustment clasp is een coole feature voor als het warm is. Geniet ervan! BTW: mooie match met je outfit

1 like

Had ook een mooi cadeau geweest natuurlijk :upside_down_face:.
Ik vind hem best geslaagd op jouw foto’s, proficiat!

1 like

Bijzonder dat je de no1 hebt. Had de verkoper een link met montblanc? Of zouden ze niet genummerd zijn, dat ze allemaal “1 of 1858” zijn. Ik hoop dat het echt no1 is!

4 likes

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik kwam er zelf net pas achter toen ik de foto’s goed bekeek die ik maakte. Ik sloeg aan op de ‘1’ maar er staat duidelijk ‘1 of 1858’.

Maakt het horloge niet minder mooi natuurlijk! :ok_hand:

3 likes

Proficiat met deze bijzonder mooie aanwinst…mooie herinneringen en aanleiding maken het speciaal :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA. Bijzondere doch toffe aanwinst :+1:t2:

1 like

Een erg leuk horloge met de draaiende hemisferen.

In het begin van je verhaal, dacht ik dat het horloge voor je vriend was: vanwege zijn liefhebberij met klimmen, aanzoek bij de montblanc en nu zijn huwelijk. Toen bleek dat horloge voor jezelf is! :laughing:

5 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, Wijzerplaat ziet er top uit!!!

1 like

Schitterend! De topkwaliteit straalt er van af. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Prachtig wat een ding van harte :partying_face:

1 like

Prachtig horloge Leon, proficiat.

1 like

Ja dat is ook mijn 1ste indruk! Wat een prachtig en robust ding. Grappig

1 like

Nice! Mooi ding zeg.

Ik dacht wat @Mauzer dacht :joy:

3 likes

Leuke plottwist hier op het forum! Houdt het spannend.

2 likes

Mooi horloge! Die Ice dials zijn ook altijd mooi om te zien.

1 like

Prachtig zeg! Zeer chique. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Schitterend! Geniet van je NA

1 like