NA Montblanc Heritage Chronométrie 112533

Op zoek geweest naar een dunner horloge dan ik gebruikelijk heb (stoere dikke duikers), kwam ik deze Montblanc weer tegen. Al eerder naar gekeken, maar toen zat ik in de ontkennende fase qua meer dressy horloges.

Al eerder een Montblanc GMT gehad hebbende, een bijzonder horloge ook, was na enig zoeken en research het moment daar om deze aan te schaffen. Splinternieuw, wat ook wel lekker is, maar vooral mooi :heart_eyes:. Mooie maten met 40mm, maar vooral dun! 7,65mm om precies te zijn, en dat zit erg lekker met de licht gebogen lugs. Mooie, matte zwarte alligator band erbij en klaar is GMTplus1. Gewoon een elegant ding, erg onder de radar, maar mooi.

Wat ik ook erg fijn vind aan deze slanke den is dat ie prima rond de 0 seconde afwijking heeft en daarmee even mooi loopt als mijn Marinemaster🤜

71 likes

Mooi clean horloge. Is dit zo’n Montblanc met eigen caliber?

1 like

Prachtige aankoop :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

1 like

Mooi hoor! Ondergewaardeerd dit merk! Veel draag plezier!

1 like

Heel erg mooi! mag ik vragen waar je hem vandaan hebt? Ze worden niet meer gemaakt toch?

1 like

Ze is wonderschoon. :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge :star_struck:

Mooie rustige dial maar genoeg te zien, voor mij :star::star::star::star::star:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig horloge, van harte!

2 likes

Heel mooi. Al vind ik de handwinder zonder datum nog mooier. Maar deze heeft iets meer body.

3 likes

Volgens mij niet, een gemodificeerde ETA vermoed ik

1 like

Via Chrono24 bij een juwelier in Middelharnis, mail gestuurd en commissie van Chrono24 bespaard door direct daar te kopen!

1 like

Slim, dat scheelt ja’ veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd ! Mooi horloge !

1 like

Nee, dit is geen eigen Caliber.
Die heeft Montblanc alleen in de Rieussec en de Villeret collectie.

2 likes

Heel erg mooi horloge. Veel plezier ermee. :+1:t2:

1 like

Mooi, clean horloge! Je wordt er gewoon helemaal zen van

1 like

Gaaf horloge! Ik heb zelf de versie met de rose gouden indexen gehad. Echt veel waar voor je geld.

Ik ben wel onder de indruk van wat montblanc weet te presteren.

8 likes

Oei, die is ook mooi :ok_hand:

1 like

Heel erg mooi! :smiley:

1 like

Die is ook super. Toch heeft die met stalen indexen wel mijn voorkeur! :smirk:

1 like