NA: Montblanc, maar niet voor mij deze keer...

Zo, net binnen met Fedex van Frankrijk.

Mijn vrouw is meer het FitBit type, geen gevoel met horloges en al zeker niet om geld te geven aan een horloge.

Maar tijdens mijn zoektochten en aankopen zag ze deze Montblanc Princes Grace de Monaco en vond hem mooi, maar weer kwam volgende zin er achteraan: " Ik zou nooit zoveel geld kunnen geven aan een horloge, ik zou me schuldig voelen, je kan met dat geld vele andere dingen doen " ( Ok doe ik het wel, dat geld uitgeven :wink: )

Jaja, maar je kan er ook gewoon plezier aan beleven aan dat geld… dus kocht ik gisteren stiekem de Montblanc en vandaag is hij al aangekomen vanuit Lyon.

Zo doos terug sluiten en tegen dat ze vanavond thuis komt er een mooi kaartje bij… Met de tekst " Genieten doe je nu" of zoiets… :wink:

60 likes

Top cadeautje!!!

1 like

Thanks.

Ziet er goed uit, top cadeau👌

1 like

Mooi elegant model. Zal ze vast blij mee zijn, goede keus!

1 like

Doe je goed!

1 like

Dat wordt genieten voor mevrouw BMWX6M :heart_eyes:! Kan me wel voorstellen dat ze die mooi vind!

1 like

Dat zijn de betere cadeaus, veel geef plezier!

1 like

Kan ook zijn dat ze gewoon boos op me wordt omdat ik zoveel geld heb uitgegeven voor een horloge voor haar… is een dubbeltje op zijn kant zal ik maar zeggen, het kan beide richtingen uit. :joy:

9 likes

Haha herkenbaar… :thinking:

2 likes

Zowel Mont blanc als vrouwen worden ondergewaardeerd.

In dat licht: driewerf hulde.

2 likes

Dus je weet dan ook, of, het wordt een partijtje vrijen vanavond, of een week beeld zonder klank! :joy:

3 likes

:joy:

Nee joh, komt goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich daar niet heel snel overheen zet.

Succes vanavond!

1 like

Mooi horloge en leuke geste van je! Laat je ons ff weten hoe ze reageerde?

1 like

Met beeld en geluid voor het entertainment gehalte? :joy:

Zoals gezegd kan 2 richtingen uit gaan… :joy:

Nah, dat hoeft niet hoor! :grinning:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Formidabel deze smaakvolle Montblanc!!

Veel draag-plezier dan ook voor je vrouw,
met deze elegante smaakmaker. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi kado hoor.
Wordt ongetwijveld goed ontvangen.

2 likes

Een prachtig en smaakvol cadeau, veel geluk samen!

1 like

Prachtig :ok_hand:
De komende weken sta je weer in de plus :wink:

1 like