NA: Mooi blauw is niet lelijk!

Onlangs deze hele mooie Edox Chronorally-S op de kop getikt.
Mooiste blauw wat ik tot nu toe heb gezien.
Leuk detail is de 2 kleurige [ zwart / blauw ] lunette.
Wat deze klok kenmerkt is de hoge kwaliteit van de afwerking, band draagt ook super.
Mooi is de opgelegde gravure van de formule1 raceauto op de achterdeksel.
Edox is naar mijn mening een ondergewaardeerd merk met een rijke historie en is noch steeds een onafhankelijk familiebedrijf.

Echter is mijn drang naar een Zjienoo Ocean Rover erg groot en vrees ik dat deze mooi Edox in het blauwe deel terecht gaat komen. Twijfel, twijfel…

25 likes

Inderdaad een fraaie blauwe klok, maar kom op, inruilen voor een Rolex Sub “homage”? :wink:

Wow, die is echt blauw.
Veel draagplezier!

Mijn beste,

Ziet er sprankelend uit!!
Voorlopig nog maar even van genieten!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

3 likes

Wauw, ik vind edox veel mooie horloges hebben die veelal met een erg mooie kwaliteit en afwerking gebouwd zijn .
Dit is er een prachtig voorbeeld van!

Inderdaad héél mooi blauw, prachtige klok! Deze van mij vind ik ook niet verkeerd.

7 likes

Een hele mooie inderdaad. Ziet er in het echt veel mooier uit dan op de productfoto’s.
Dat is het nadeel altijd met kleur van wijzerplaten; slechts weinigen slagen er in de “echte” kleur vast te leggen op foto.

3 likes

Ja, [ zucht ] maar dan wel de beste.
De real thing zit er helaas niet in en een fake is geen optie voor mij, dus…

Inderdaad een mooie DB!

1 like

@TheMaestro Ken dit model niet. Serieus kicke dial. Heel gaaf

Ken het gevoel, ik heb ook een aantal homages, maar ik ga daar niet zulke serieuze bedragen voor neertellen en al zeker geen andere horloges voor flipperen.
Maar goed, zo zijn we allemaal anders. :smile:

1 like

Mooi design inderdaad. Hopelijk kun je aan het formaat wennen!

Is geen probleem, kast loopt mooi gebogen met de pols mee, sluit mooi aan.

1 like

Uitzonderlijk mooi! Geniet ervan :slight_smile:

Heel mooi!

MOOI blauw niet, nee…

Mooi blauw zeker niet!

2 likes

Mooi hoor. Van harte!
Edox is idd een beetje een ondergeschoven kindje. Mooi merk maar met veel van hun ontwerpen heb ik het niet zo. Dat doet verder niet af aan de kwaliteit, afwerking en de historie.
Ik heb een Certina die ik maar niet verkocht krijg. Hetzelfde als met Edox vrees ik, niet bekend genoeg. Had er Tissot of Hamilton op gestaan was die zo weg. Ook hier geldt, onbekend maakt onbemind. Geniet er maar van en ik moet zeggen dat ik dit wel een hele mooie Edox vind. Beetje groot dat dan weer wel.

1 like

Zeker is echt mijn favoriet.

En zeker Edox geweldig merk met zeer hoog afwerkings niveau