NA: Mooi Frans is niet lelijk

Mooie plaatjes, leuk verhaal! Geniet er van

1 like

Gefeliciteerd!

Hele gave Yema,staat je goed :ok_hand:t2:

1 like

Tof hoor, ik heb inmiddels ook drie Yema’s, lekker net even anders. Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst! :hugs::pray:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heel mooi horloge zit er zelf stiekem ook wel eens naar te kijken .

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

1 like

Een Superman blijft bij mij toch ook altijd kriebelen.

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge en duidelijk beter afgewerkt dan de oudjes. Hier namelijk ook een Superman, maar dan de eerste versie met deze dial uit midden jaren 80. Quartz, niet meer waterdicht en de lume doet niks meer :see_no_evil:. Tot snel in het Yema-topic?

3 likes

:heart_eyes:

1 like

Yema is wel een tijd lang onderdeel geweest van de Seiko-groep :wink: Richard Mille heeft er ook nog een tijdje met de scepter gezwaaid voor hij voor zichzelf begon.

2 likes

Een prachtig horloge, veel draagplezier gewenst met deze Franse topper.
image
pratique magnifique

1 like

Maar sweet baby Jesus on a bicycle wat een prachtig apparaat!
Ik vind alles goed maar niet on a bicycle please. :pray:
Machtig mooi Japanner en Fransoos. :+1: :bike:

1 like

Gefeliciteerd! Werd bijna blind zo fel is die lume :wink: :sunglasses:

1 like

Een goed gevoel voor klokjes en voor woorden :wink: veel plezier van deze mooie NA!

1 like

Ho ho… Eigenlijk zat ik op de wip om de Yema juist te houden, maar was @Hotseflots al een tijd bezig met een lekker onbezorgde duiker.

Hij heeft ooit een jaar een SPB147 gedragen die hij weg deed wegens te lomp en topzwaar, dus die Yema zat toevallig in zijn Goldilocks zone.

Maar de koek is hier redelijk op. Ik ga nog een Farer GMT weg doen, en wellicht mijn SPB317, maar dat zijn geen horloges voor hem. Dan ga ik daarvoor in de plaats waarschijnlijk een Marinemaster halen als Seiko duikertje in de doos.

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Ha, voorlopig niet! Maar wie weet wat er in de toekomst nog kan gebeuren.

Ik kan het je van harte aanraden. In het echt doet-ie het beter dan op de foto’s en zoals ik hierboven al heb aangegeven is het een genot om te dragen.

Doen!

Cool! Ook gaaf om te zien dat ze niet ver van het originele ontwerp af zijn gegaan.

Dat verklaard een hoop!

Zolang die niet op een fatbike zit vind ik het al snel goed :stuck_out_tongue:

Bedankt allemaal!

Eerst lekker hier even van genieten. Dan kan zoektocht naar waarschijnlijk een GMT gaan beginnen. :smiley:

4 likes

Félicitations. Heel leuke duiker. Veel duik-(?), zwem-(?), afwas(?)-, draagplezier.

1 like

2 likes