Na een zoekertje te hebben geplaatst werd ik vorige week benaderd door @Jurk of ik echt graag een Mercury zou willen hebben. Uiteraard was het antwoord: Ja.
Nadat Jur er even over na wilde denken of jij hem echt weg deed kwamen we als snel tot een deal en mocht ik hem afgelopen vrijdag op komen halen.
Eenmaal thuis bij de grote cartoonist van het HF gelijk de MoonSwatch bewonderd en ja de klik was er. Nog een leuk gesprek gehad en uiteraard even de Sub bekeken!
@Jurk dank voor de leuke deal, ben er echt blij mee. Het is een heel fun horloge voor het geld!
Heel graag gedaan! Veel plezier er mee! Gezien het avontuur, mocht ik hem niet weg doen van de Watches and Wheels boys. Waar ze wel gelijk in hadden. Maar ik droeg hem toch niet. Meestal gebruik ik een Sub waar je beter de MoonSwatch voor zou moeten gebruiken
Fijn dat ik jou er blij mee kon maken! En prettig kennis gemaakt te hebben
Ps. Ik maak altijd de fout dat ik steeds altijd al mijn bandjes weg geef en dan steeds nieuwe moet kopen. Kan je deze van harte aanraden:
Dan komt de mooiste MoonSwatch nog beter tot zijn recht Met dank aan @Watch2Morrow