NA: moonswatch "mission to the moon

Gister was ik ff een dagje in amsterdam, en na een hele dag shopping was ik totaal vergeten dat de moonswatch exclusief verkrijgbaar was bij de swatchwinkel in amsterdam, dus toen ik het swatch logo zag in de hoofdstraat dacht ik, trek de stoute schoenen aan en vroeg ik of de mission to the moon nog beschikbaar was, maar helaas, alleen de earth,mars en jupiter waren beschikbaar, maar na veel overtuiging van mijn kant, en het overhoren van een gesprek tussen 2 medewerkers, kwam ik erachter dat er nog een model achter voor garantiebepaling zou staan… nou dat hoef je mij geen 2x te zeggen, ik heb mijn charme gebruikt (en wie weet een doosje merci chocolade) om tog aan het einde van de dag terug te komen om mijn mini grail op te halen, ik wil dan ook graag de medewerkers van de swatch winkel te amsterdam bedanken, ik was echt “over the moon” om kennis te maken met jullie professionele team, en exuus voor alle mensen die constant vragen voor jullie meest gewilde modellen, maar zelfs na 1 jaar is de hype nog niet gaan liggen… ik kom graag nog eens terug, hopelijk voor de volgende collab met swatch x blancpain of swatch x breguet…

15 likes

Mand

Jeetje man, je kan toch geen topic openen met alleen zo’n ploatje?!

Ah! Nou, gefeliciteerd dan. Toppertje!

3 likes

Wilde je deze tonen Michiel?

5 likes

Inmiddels opgelost, ik was nog aan het editen

images (34)

2 likes

Mooie foto zeg ! :ok_hand:

1 like

Ja, ik ben een echte topper als het om fotos gaat :wink:

1 like

Probeer er nog als nog een paar te plaatsen van je aanwinst !

1 like

Gefeliciteerd met je NA :+1:t2:

2 likes

Hè getsie, nog steeds van die gekke verkooptaferelen :nauseated_face: Pech voor mij, want ik weiger dit soort dansjes op te voeren in een swatch winkel. Zal daarom wel zijn dat ze mij (als horlogeliefhebber) al een paar keer hebben afgepoeierd bij de vraag naar een Moon of Mercury.

Anyhow, leuke Moon!! Draag ‘m met plezier!! :facepunch:t3:

1 like

Ja dank je… das lang geleden zon NA … ik was zo bezig met sparen voor de 126500ln dat ik mezelf wel mocht trakteren op een kleinigheidje…

1 like

Nou ja gekke verkoop tafererelen… ze hebben er echt maar 1 of 2 leveringen per week…i was just lucky i guess

Gefeliciteerd! Ik ben ook ‘lucky’ geweest.
Geniet van je nieuwe MOON!

Ja zal best, maar als twee vakkenvullers van de Swatchwinkel voor m’n neus geheimzinnig doen alsof ze Astaat achter de toonbank hebben liggen, dan ben ik er weg van. Helaas voor mij dan…

On topic: excusez moi, teruglezende kom ik wat verbeten over. Dat doet je NA topic geen eer aan. Nogmaals, Enjoy deze mooie MoonSwatch…

Veel plezier met de Mission to the Moon! Ik heb m zelf ook al ruim een jaar in bezit en als ze je m gunnen en op voorraad hebben dan koop je m probleemloos. Gewoon normaal doen tegen het personeel en laten zien dat je echt een liefhebber bent.

Nu willen we m natuurlijk wel aan de pols zien!

Gefeliciteerd !

Zit ook te kijken naar zo’n moonswatch voor erbij.

Maar dat excuus naar de medewerkers hoeft natuurlijk niet, dat zou van swatch zelf moeten komen met zo’n belachelijke marketing strategie. Ze maken het er niet leuker op voor de werknemers als voor de kopers met dat store only gelul… maar ach het levert geld op 🫠

1 like

Ckers waar…volgens mij krijgen die medewerkers spontaan ptsd als er over 2 jaar aan hun word gevraagd hoe 2022-2023 was

1 like

:joy::joy::joy: vast wel idd. Maar dit gaat voorlopig nog wel ff aanhouden hoor. Dit concept gaan ze compleet uitmelken natuurlijk.

vietnam-cats (1)

Swatch employees over het jaar 2022-2023

2 likes

Krijgen? Nou dat hadden ze vorig jaar al! Had het echt met ze te doen…

1 like

Gefeliciteerd! Enjoy

1 like