NA Moonswatch the Moon

Vanochtend nietsvermoedend naar de kapper. Bij thuiskomst een aangename verrassing van mijn vrouw: een weekendje Antwerpen!
Dan gaat er natuurlijk gelijk een belletje rinkelen :sweat_smile:
Spullen in het hotel en hop de stad in. De Swatch store zat op 5min lopen 🫣
Gelukkig was het rustig en hadden ze nog 1 exemplaar van the Moon. Eigenlijk de enige uitvoering die ik wilde. Dus daar hoefde ik niet lang over na te denken! Gelijk mee! 1e poging en gelijk raak! BAM!
Weekend nu al top!
Lunchen… uit eten… bier proeven :v:t2::ok_hand:t2:

59 likes

Gefeliciteerd! Het blijft toch een leuk model.
Veel draagplezier!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

1 like

Van harte! Ik was zelf van plan om als afsluiting van een weekendje België naar Antwerpen te gaan, hopen dat ze nog wat hebben liggen zondag :four_leaf_clover:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. De leukste van het stel. Geniet van je Moonswatch en van het weekend samen :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd, geweldig dat er een in Antwerpen op voorraad was, veel plezier er mee gewenst (sinds twee weken geniet ik van m’n Mercury).

1 like

Top, leuk! Ik heb m ook en bandje gewisseld voor een Omega 007 strap (zwart met 2 grijze strepen). Moet zeggen dat dat een hele toffe combi is. Wellicht vd afwisseling… tip.
Enjoy de the Moon.

1 like

En een Swatch om je pols :ok_hand:
Goed weekend gewenst.

1 like

Niet dat dit er eentje is maar er zijn al een groot aantal fakes in de omloop, onvoorstelbaar maar waar.

Die vrij makkelijk te spotten zijn als je weet waar je op moet letten.

1 like

krasvrij display :rofl: esthetisch dat plastiekje.

1 like

Top! Veel draagplezier.

Sinds vrijdag heb ik ook eentje, meteen ook andere rubberen straps besteld 🫣

Welke en waar besteld als ik vragen mag?

Van harte met deze toffe aanwinst. Sowieso altijd leuk en weekendje Antwerpen.

1 like

2 van onderstaande. Kreeg ik ook nog gratis snelle verzending

€ 5.82 40% Off | Gebogen Interface Rubber Band Geschikt Voor Omega X S-Horloge Joint Moonswatch 20Mm Mannen Vrouwen Waterdichte Sport Horloge armband
https://a.aliexpress.com/_ExQ6EKL

1 like

Kan jouw vrouw mijn vrouw eens bellen?

1 like

Afgelopen vrijdag tevens de Timex GMT 38mm besteld niet wetende dat ik de dag erop de Moonswatch zou scoren :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Swatch store was zojuist dicht :expressionless:

Iknow, kwam ik gister ook achter dat ze op 1e paasdag dicht waren, helaas…

Voortzetting van de discussie NA Moonswatch the Moon:

Gefeliciteerd met je NA.
Dan heb je echt geluk gehad, op zaterdag krijgen ze nieuwe levering heb ik begrepen, ben in het verleden in Dusseldorf geweest op zaterdag, was nog net niet dat ik werd uitgelachen!!

1 like