Een aantal jaar geleden heb ik al een keer een Omega Moonwatch in bezit gehad. Saffieren zichtbodem en een geweldig mooi horloge. Maar zoals jullie waarschijnlijk het gevoel wel kennen, moest hij plaats maken voor een ander horloge. (Gelukkig zie ik hem nog regelmatig bij mijn vader om de pols, dus hij is binnen de familie gebleven). Na vorige week een horloge te hebben verkocht ging het toch weer jeuken, een topic gestart om te kijken of er nog leuke ideeën waren en natuurlijk waren die er zat. Ik had bedacht me de komende maanden lekker te oriënteren, aan de vriendin laten zien wat ik nu weer op het oog had enz. Maar dankzij het forum (al twijfel ik wel eens of het dankzij is, want wat komen hier toch mooie horloges voorbij!) kreeg ik een berichtje van @BobT dat hij zijn omega wel weg wilde doen en dat hij toch wel aan mijn criteria voldeed (Aardig hè van hem) nu had ik de moonwatch al gehad en was al stiekem aan het kijken naar een net wat ander model. Uiteindelijk na wat prettige mailwisselingen de knoop doorgehakt en sinds gister in het bezit van het volgende horloge… Ik weet het, niet het origineel, niet iedereens “cup of tea” maar ik ben er blij mee!!
Mooie Speedmaster … niets mis mee
Mijn beste,
Ziet er inderdaad magnifiek uit!!
Goed gedaan hoor!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooi hoor. Je ziet hem erg vaak, de speedmaster, hier op het forum. Maarja, daar is dan ook een goede reden voor.
Veel plezier.
Mooie aanwinst gefeliciteerd
Prachtige aanwinst!
Niks van aantrekken, als het maar jouw cup of tea is
Geniet van je NA, veel draagplezier toegewenst.
Gefeliciteerd mooi horloge
Heel erg mooi
prachtklok, mis hem nu al
Geniet ervan!
Mooie klok. Veel plezier ermee.
Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig horloge! Van zulke draadjes word ik altijd een beetje draaierig. Van jaloezie.
Mooi, mooi, mooi, mooi, mooi, enz…
Zie deze inderdaad vaker voorbij komen.
Dat mag zo blijven…
Veel plezier ermee!
Gr.Wander
Gewoon een mooie klok
Mooie klok gefeliciteerd! Is 44mm toch? Vraag me af of het significant anders draagt dan een Moonwatch…
Is idd 44mm. Draagt iets groter maar niet opvallend veel vind ik.
Net niet ? Voor mij is dit hem helemaal wel
Super klok, heel veel plezier ermee
( komt stiekem ook op mijn wishlist… )
Mooi hoor…gefeliciteerd!
Heel goed dat je naar eigen smaak koopt. Het hoeft niet iedereens “cup of tea” te zijn. Dan zou het leven maar saai worden.