Die kast ! Veel plezier ermee
Mijn ex! Geweldig horloge, heb er ook absoluut van genoten. Hoewel je prima foto’s hebt gemaakt, laat dit horloge zich toch niet makkelijk goed vastleggen. Absoluut een plaatje in het echt. Gefeliciteerd met de aanwinst, hopelijk draag je hem veel!
Dat hoorde ik van Jaap.
Je hebt er goed voor gezorgd in ieder geval.
Dat hoop ik ook, maar vooralsnog wel even wennen, het is toch van een heel ander kaliber dan ik tot nu toe gewend ben.
En ik doe hem steeds even af om naar de achterkant te kijken
Erg fraai. Ik was hem net aan het overwegen. Je was me voor. Gefeliciteerd!
Ik hoorde het.
En als ik me iets heb voorgenomen heb ik weinig geduld meer
Prach-tig! Geniet ervan!
Oef, alleen dat detail al… Zulke mooie wijzers.
Zo jammer dat dit buiten budget is op dit moment. Niet een beetje hoor, gelukkig heel ver. Het doet me alleen enorm twijfelen of ik niet moet uitstellen, sparen en wachten.
Van harte met je aanwinst. Het uurwerk is gaaf om te zien!
Prachtig. Veel naar gestaard op Jaap zijn site. Blij dat hij op het forum blijft. Geniet ervan.
Prachtige aanwinst. Het uurwerk verdiend zeker een zichtbodem. Geniet er van!
Van harte gefeliciteerd met je NA!
Zeer fraai horloge, geniet ervan!
Gefeliciteerd! Zoals je al gezien had, had ik hem ook gepast bij @SuperC, en ik vond hem prachtig. Hij heeft een kwaliteit die ik op de foto’s nog niet tot zijn recht heb zien komen. Maar ik had toch liever eentje met een lichte of een fumé wijzerplaat.
En dat je het uurwerk het eenvoudigste noemt, ik vraag het me af of dat zo is. Er zitten wel geschroefde gouden chatons om de lagers, iets dat ik bij een aantal andere Moser uurwerken niet zie. Ik vind het een prachtig uurwerk.
Veel draagplezier!
Potverdikkie wat een prachtig horloge!
Geniet van je mooie NA!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Fraai horloge.
Het klinkt inderdaad misschien wat denigrerend
Zo bedoelde ik dat natuurlijk niet, meer het feit dat dit ‘enkel’ een uurwerk is die alleen maar de tijd aangeeft zonder datum of wat dan ook.
Ik heb hier thuis een loepje met 10x vergroting en het uurwerk is geweldig om naar te kijken.
Mooi om te zien hoe de Moser stripes gemaakt zijn (Moser’s variant van Geneva stripes)
De kroon uittrekken om de escapement module goed te bekijken is ook erg leuk.
De powereserve meter op een plek waar die hoort.
En de toegepaste technieken met de removable escapement module en een gangreserve van minimaal 7 dagen met de dubbele barrel is ook geweldig natuurlijk.
Alles bij elkaar een geheel ander segment dan dat ik gewend was om te hebben.
Kan ik me heel goed voorstellen.
Bruin is meestal niet een kleur waar de meeste mensen gelijk voor vallen.
Ik vind het ook helemaal niet erg dat je hem hebt laten liggen
Dan neem ik hem gewoon binnenkort weer van jou over als jij weer een stukje van de financiële schade genomen hebt
Geweldige aanwinst met fraaie- en bijzondere kastvorm aan de zijkanten en een prachtig bruine sunburst wijzerplaat. Ook het uurwerk mag gezien worden. Veel draagplezier!
Prachtig. Gewoon prachtig. Leuke verzameling ook, met een paar coole horloges, lekker divers. Geniet er van! Moser is wel een klapper van jewelste.
mooie tijd ermee
Ja, het puntje diversiteit in de collectie is ondertussen wel geslaagd denk ik