Na, Mühle glashutte m12801

Korte na,
Gevallen voor de wat volgens mij onmiskenbaar een Fricker case is maar misschien vergis ik me en zijn hier Mühle adepten die mij op weg kunnen helpen.
39.5mm kast op een super comfortabele bracelet in superstrakke staat wat tevoorschijn kwam na het verwijderen van de nodige dna resten😁.
Kortom, leuk horloge, mooie maat blij mee!

53 likes

Gefeliciteerd met de NA, geniet ervan! Mooi model, kende deze nog niet.

1 like

Mooie kastvorm en bijpassende bezel zo :ok_hand:
Geniet ervan

1 like

Knap model, veel plezier ermee!

1 like

Bijzonder model. Kende ik nog niet. Gefeliciteerd met je Duitse NA

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe NA :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst. Mooi bandje. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je NA, ziet er goed uit!

1 like

Bedankt Mannen!
Er is helaas niet zoveel over dit model te vinden vooralsnog, misschien maar eens contact zoeken met Mühle, ben er persoonlijk wel redelijk zeker van dat de kast van Fricker is, kan haast niet anders …
Het horloge is ergens wel een beetje dressy maar heeft toch serieuze specs inclusief een divers extension in de band .

Mijn beste,

Een sympathieke aanwinst.

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Kort en bondig :wink: Was de reis er naartoe ook zo kort of stond deze al een tijd op je wishlist? Tof horloge! Veel plezier ervan!

1 like

Inderdaad leuk horloge

1 like

mooi exemplaar,
draag hem met plezier

1 like

De reis er naar toe was kort maar ik kende het model wel, gezien meneer Fricker is gestopt en ik er toch nog een keer eentje wilde proberen heb ik meteen de trekker overgehaald waarbij ik het horloge praktisch om de hoek kon ophalen.
In het verleden heb ik een tijdje de Dreadnought (de tweede uitgave)gehad van Eddy Platt maar die werd niet gedragen want met z’n 42mm voor mij te groot.

1 like

Hij smoeld ook wel aardig naast m’n Zenith El primero!

3 likes

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:

Heerlijk duo.

1 like

Dank je!!

Gefeliciteerd! Mooie Na :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd !

1 like