NA: My first Jaeger-leCoultre…

Wat een heerlijke NA! Veel draagplezier. :ok_hand:
Mooi verhaal erbij ook, ben benieuwd wanneer de 50F alsnog komt … :wink:

Retescherp, als altijd. Ben er gewoon een soort van jaloers op. Je hebt er een goed oog voor en maakt echt (altijd!) prachtige plaatjes. Super.

1 like

Wat een topper! Gefeliciteerd

1 like

Een Jaeger-Meister !

1 like

Fraai! Geniet van je topper.

1 like

Met deze zwarte band veel mooier dan met die licht bruine. Prachtig uurwerk ook.

1 like

Wat een lekkere!!! :heart_eyes:

1 like

Prachtig zeg! Je foto kunsten zijn ook on point. :ok_hand:t3:

1 like

Die is heel nice! Gefeliciteerd!

1 like

Dank iedereen voor de leuke reacties :smiley:

De combinatie van foto’s maken en horloges is voor mij echt onderdeel van de hobby :smiley: Ik maak ze overigens allemaal met mijn iPhone 12pro Max; met als toevoeging dat ik soms een horlogemakersloepje van 10 euro voor de lens houdt :sweat_smile: #amateur

Jou adviseer ik de 42mm @JohnWick in Marine of normale date variant gelet op jou iets groter voorkomen dan het mijne :grimacing:

Jazeker! No problem :ok_hand:

4 likes

Daar zitten we op 1 lijn :sunglasses: Er zijn er die daar anders over denken; en dat is goed want anders zou het zo maar saai zijn hier op het forum :blush:

Ok dat moet ik dan ook maar eens op mijn lijstje zetten :ok_hand:t2:

1 like

Pwoah, mooi hoor! Gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Dat blauw is ook wel echt kwijlend mooi hoor! Er zijn gewoon teveel mooie horloges :joy:

1 like

Dijk van een horloge!!

1 like

Prachtige aanwinst! :ok_hand: Erg mooie foto’s ook.

1 like

Prachtig! :star_struck:

1 like

Absoluut schitterend! Maarre, AR coating? Van harte met deze Jaeger-LeCoultre! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Gaaf hoor! Van harte!

1 like

Mijn beste,

Als een beminnelijke parel voor om de pols!!
Fenomenaal!!
Ik wens je dan ook een onberispelijke tijd met deze “montre redoutable”.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Waanzinnig horloges en bijna nog mooiere foto’s. Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee!

1 like