NA: My first Jaeger-leCoultre…

…de Polaris 41mm automatic, no date en time only met referentienummer 9008471.

Zo das een hele mond vol :sweat_smile:

Deze dus :point_down:t3:

Als je tot nu toe nog mee leest heb ik je deelgenoot gemaakt van één van mijn nieuwste aankopen.

Lang heb ik gezocht en geaasd op een Blancpain Fifty Fathoms. In eerste instantie op de NoRad… maar daar piste ik spreekwoordelijk net langs. Ik was de tweede die zich melde… er was een klein kansje; want als nr. 1 niet zou aanbetalen ging de NoRad naar mij… sterker nog; ik wil hem meteen volle bak betalen :joy: Maar dat enthousiasme heeft niet mogen baten :sweat_smile: Hij is netjes naar de eerste gegaan die interesse had :blush: Daarna kwam de Milspec op de radar. Ook 40mm. Maar ook die was nieuw via de AD niet meer leverbaar. Inmiddels was ik in contact gekomen met @mhoutman Na leuk en uitgebreid contact omtrent BP met hem gehad te hebben heeft hij de wijze woorden gesproken die als volgt luiden; Marco… als je een 40mm NoRad of Milspec wilt moet je niet ter compensatie een 45mm model gaan kopen. Het kwam er op neer; stick to the plan maar ga niet ter compensatie een ander horloge kopen… Over dat hele BP verhaal is een tijdje overheen gegaan… maar de wijze woorden zijn blijven hangen en heb dan ook afgezien van de 45mm Blancpain. En dat is prima na dit even te hebben laten bezinken!

Ma ja… wat dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

JLC heeft altijd al wel mijn zijdelingse aandacht gehad. Time only beviel me ook wel. Mijn Explorer 1 is dat en mijn Black Bay Dark die ik recent aan @Cable verkocht heb ook.

Kijkend naar de Sub no date en de Polaris kwam ik zo bij de “instap” Polaris uit… zo gezegd zo contact opgenomen met mijn vaste AD in Den Bosch en een weekje later kon ik de Polaris no date, date en de Marine versie komen bepotelen.

Voor de no date Polaris gekozen omdat ik die net wat subtieler vond qua maatvoering als de date en de marine versie. En het ontbreken van de datum deed het hem ook wel. Zo paste hij mooi bij de Sub no date en de Explorer.

Ja ik was meteen verkocht! Alleen het bruine bandje heb ik vervangen door een zwarte oem versie van JLC. Leer in tropic look :see_no_evil: Aangezien ik er toch niet mee zwem of duik… No Problemo en dikke old skool looks :sunglasses:

Zo weer genoeg geluld… ik wil mijn vers geschoten plaatjes laten zien aan jullie :partying_face:

In random volgorde :point_down:t3:

Ik hoop dat jullie in ieder geval genoten hebben van de foto’s… de NA van de Sub no date volgt :call_me_hand:t3:

Groetjes en bedankt voor het lezen en kijken :blush:

246 likes

Zeer fraaie aanwinst… Enjoy!

1 like

Knap ding, mooi merk👌

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Fantastisch! Complimenten voor de mooie foto’s.

1 like

Mooi hoor Marco

1 like

Wat is hij mooi zeg :clap::clap::clap:

1 like

Wat een geweldige NA. Prachtig!

1 like

Lekker hoor :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hele fraaie foto’s, en wat een prácht van een horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst! :star_struck:

1 like

Moooooi!

1 like

Mooi exemplaar. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor

1 like

Prachtig hoor :kissing: :ok_hand:
Dit horloge lijkt wel gemaakt voor fotoshoots!

1 like

Gefeliciteerd. Fraaie aankoop. Benieuwd hoe het horloge in het echt is. Dat gespikkelde van de plaat vind ik alleen op de foto’s net niet

1 like

Heel mooi. Veel draagplezier!

1 like

Fraai en nog eens fraai.
Proficiat met je JLC Polaris.
Geniet ervan.

1 like

Heerlijke aanwinst! Veel draag plezier🎉

1 like

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Prachtige aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

Deze spookt ook door mijn hoofd :thinking: heb je deze gewoon laten komen naar Den Bosch vanuit ander filiaal ?

Veel draagplezier en een prachtige NA met fantastische foto’s :drooling_face:

1 like