HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Ja, @MonsterT hoort er gewoon bij. Geen idee of hij van het voetbal was eigenlijk, maar ik vond het wel leuk om zijn portret ook even mee te nemen in de actualiteit. Alsof we even het juiste portret van het moment ophangen.

3 likes

Weet ik ook niet. Zelf heb ik in het geheel niets met voetbal, maar als onze zoon met zijn ook voetbalminnende Française er zijn, kijk ik zo fanatiek mee, dat ik zelf vergeet dat ik geen voetbal supporter ben :grinning:.

2 likes

Klinkt bekend. Het vorige WK heb ik allen maar gekeken, omdat mijn vrouw vanaf de achtste finales begon te volgen. En toen nog maar alleen de finale zelf meegekeken. Ik heb echt niets met voetbal.

Het oranjegevoel erom heen, dat is wel altijd leuk. Al is het maar omdat mensen dan ineens allemaal voor 1 groep zijn, in plaats al die losse clubjes.

2 likes

Helemaal gemist, maar leuke strip in het vertrouwde cafe inclusief de blije beer :grinning: :+1:

1 like

Ja, we hebben nu meerdere topics met strips… Morgen weer een, ho wacht… het water brand aan, even snel naar de keuken!

1 like

Een nieuwe week, een nieuwe strip in de ruimte… van het Café wederom. Het Café smaakte naar meer, na vorige week. Deze week onderwerpen gezocht, wat gespard met @Jurk en voila, daar is hij dan.

De gebruikte topics;

Enjoy!

39 likes

De KWF-verwijzing is leuk gevonden :+1:t2:

1 like

Mooi gedaan @Sandy :ok_hand:
Ik wist al wat er aan kwam, maar dat maakt het niet minder leuk! Mooie progressie maak je👊
Dank weer!

3 likes

Hahaha super!!!

2 likes

Weer top gedaan @Sandy!
Ook cool met die foto/teken combo “buiten”!

2 likes

Weer een topper :rofl::rofl::rofl:

2 likes

@Sandy leuk gemaakt!
En je gaat met grote stappen vooruit qua techniek.
Die Domme Koe heeft het goed gemaakt deze week.

2 likes

Goed bezig! Grappig en mooi getekend!

2 likes

Weer lekker wakker worden!!!

Leuk café!

Goede zondag allemaal.

2 likes

Hij is weer leuk! Dank Sandy :+1:

1 like

Dank je. Wat dat betreft een topic vergeten te linken;

Bieden kan niet meer, maar er is nog een Rolex portemonnee waar op geboden kan worden en natuurlijk gewoon doneren is ook een optie. Geen idee hoeveel leden we de afgelopen jaren verloren zijn of hoeveel mensen gelukkig weer genezen zijn. Gelukkig redt onderzoek steeds meer levens. Dat onderzoek gebeurt voor een groot deel dankzij donaties en dus ook dit soort kleine acties.

2 likes

Met hulp van jou, dus heel erg bedankt.

:+1:

Bedankt, :+1:

:+1: :wink:

Bedankt :+1:

Bedankt :+1:

:+1:

Graag gedaan, :+1:

4 likes

Mooi gedaan Sandy, het actuele zoals die domme koe blijft leuk, fijne zondag!

3 likes

Super leuk gedaan Sandy! :blush:

2 likes

Ineens moest ik weer denken aan het woord wat ik op moest zoeken @Jurk :joy: Thenks @Sandy voor de uitvoering :ok_hand: Props voor jullie teken skils :sunglasses:

2 likes