**VEILING VOOR KWF: gesloten ** Limited Edition Bic pentekening voor hoogste bieder, horloges, handgemaakte horlogedoos en allerlei tekeningenđź‘Ť

Okay, daar gaan we dan. Ik had iemand een pentekening beloofd als reactie op jullie geweldig mooie manier van meeleven met mijn persoonlijke situatie in onderstaande topic

Hartverwarmend en deed me echt veel. Dank jullie wel!

Nu kwam @Ojjz met een zeer goed idee. Waarom een tekening verloten als je er ook een veiling van kan maken? Waarvan de opbrengst naar KWF gaat?

Dus hieronder zie je het eerste bod;

Een Bic pentekening van een Omega constellation Pie pan die €75 op zal leveren.

Wie volgt met een hoger bod voor zijn of haar favoriete horloge? Volgende week vrijdag hamer ik om precies 21.00 uur af! Het horloge dat dan het meest opbrengt ga ik met de hand tekenen, zonder linialen, overtrek praktijken of andere middelen. Een laptop met een foto.
Een Bic pen en een potlood voor de lijnen… that’s it. En dat proces zal ik hier delen. Als jullie dat leuk vinden.

Groeten en alvast bedankt hoor het meebieden!!!

Wil je meebieden? Stuur dan een reactie in dit topic met jouw bod ( wat hoger is dan het bod wat op dat moment staat) en een foto van het horloge dat je graag getekend wil hebben!

57 likes

100 voor een tekening van deze:


Here we go!

De mannen met de DD’s, AP’s en VC’s willen vast en zeker een mooi eerbetoon laten maken terwijl ze een bijdrage leveren aan het goede doel…
@lasteraar @Lucky-Luke @anon48992708EV @Stifstaf en de rest…

Dit topic gaat alle records verbreken, let maar op.

15 likes

Tof @Brodie. Ik hoop dat ze flink over mijn openingsbod heen gaan!

En dat is al gelukt door @theinvisibleman :+1:

1 like

Dank je wel!

150 voor een tekening van deze:

10 likes

Dank je wel @Schoen!

1 like

Mooie actie @Brodie, voor een ontzettend goed doel! :ok_hand:
Ik hoop dat er flink wat cash binnen gaat komen en er een mooie tekening uit volgt …

1 like

Junior had een goed punt. Ik had in mijn enthousiasme nog niet het antwoord van de mods afgewacht. Iemand een idee of het hier voorlopig op de goede plaats staat?

2 likes

200 voor deze

29 likes

Komt vast goed! Regels zeggen “vooraf toestemming” maar enthousiasme moet je niet de kop indrukken, zeker niet met zo’n actie. :sunglasses:

6 likes

Wat een super goed idee en heel leuk dat je dit doet Herman @Brodie :+1:

4 likes

Jij bent een mod toch?

3 likes

300 voor deze

34 likes

En we vlammen lekker doorrrr

6 likes

Ja. Maar niet op HF … :sunglasses:

4 likes

My bad. Heb ik het verkeerd begrepen.

Succes :pray: Vorige topic helemaal gemist. Op naar een mooie opbrengst :ok_hand:

1 like

Och… junior is een soort hobby mod

1 like

Ik loop undercover stage!
Maar dat mag je niet doorvertellen hoor, stttt …

:beers:

3 likes

Een soort undercovJur.

9 likes