Van de herenboer naar de Airman Purist.

Leuk verhaal en erg mooi horloge. Ik heb er ook nog even naar zitten kijken. Veel plezier ermee!

like!!

Jaloers, ook!

Die rode datum, ow yeah baby!!

Wat een ontzettend leuk verhaal en wat een mooi horloge!

Veel draagplezier toegewenst met je Purist. :ok_hand:

Ik moet hem ook weer eens omgooien binnenkort. Hier ook de 40 mm, maar neig er bijna naar om hem ooit nog te ruilen naar een 36. :wink: Mooi hoor! Aflezen - it’s a bitch! You’ll find out! :grin:

Aflezen - it’s a bitch! You’ll find out

Dat aflezen is niet zo’n punt, dat is snel gewend.
Maar de èchte bitch zit 'm er in dat met het voortschrijden der jaren de letters en cijfers steeds kleiner (lijken te) worden.
Eerst leesbril op en dan kijken hoe laat het is… en dan is het al weer later :smile:

Nog eens proficiat. Had ook direct even een optie gevraagd op het horloge maar omdat ik liever een gmt wil, toch laten gaan. Had wel het vermoeden/ de hoop dat hij snel een koper hier op HF zou vinden, in die 40mm vind je hem ook niet vaak aan een leuke prijs.

image

In speelgoed.

:slight_smile:

3 likes

Topper! Ik snap het helemaal :wink:

Die kleine quartz is ook zeker niet verkeerd

1 like

Mooie aanwinst!
Ik kende een 24 uurswijzerplaat nog niet, het lijkt me moeilijk wennen wanneer je het afwisselt met een normale wijzerplaat.
Prachtig verhaal hoe je geïnteresseerd bent geraakt in dit horloge.

1 like

Mooie aankoop. Mooi verhaal. Ook die full lume is leuk. voor mij wel te groot.

1 like

Heb zelf nog in mijn jonge jaren op zo’n Dexta gereden. En de grotere broer de Major. Met een kleine aanpassing liepen die Dextaatjes soms tegen de vijftig km/u. Levensgevaarlijk, dat dan weer wel. Ze mochten toen max 16 km/u.

1 like

Mooi verhaal over Airmannen!

1 like

Mooi!

1 like

Leuk verhaal dank!

Wat een leuk verhaal. Van een idee, naar aankoop. Van aankoop, naar verdiepen en op jacht naar het ultieme stuk. Erg gaaf!

Mooi verhaal hoor en een mooie airman ook :+1:

Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het maar niet :joy: :joy: :joy:

1 like

Nee…

1 like

Ik bedoelde eigenlijk dat je misschien moet kijken of er in jouw Airman een rode datum schijf gezet kan worden … :innocent: :innocent:

2 likes

Bandje met oranje stiksels staat er mooi op. Wat voor bandje is het?