HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Fijn om het portret van de Blije Beer weer te zien, mooi Sandy! Perfect gazonnetje overigens.

3 likes

Haha… weer eens een echt HF café! :+1:
Tof gedaan @Sandy :ok_hand:

:pray:t2: Eens!

4 likes

:+1:

Ja, die mag niet ontbreken.

Dankje :slight_smile: Ik had er zin in :smiley:

Bedoeld als groot compliment!!! Ik vind dat je hier goed kunt zien dat je tekeningen beter worden, met name de gezichten / de uitdrukking op dr gezichten! :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes

Dankje :flushed:

Ik heb altijd van de tekeningen van @Jurk genoten en kijk nog regelmatig in het stripboek. De laatste tijd bleef dat wat achter, totdat ik mijzelf in de nieuwe strip zag verschijnen uit de hand van @Sandy .

Hartstikke leuk gedaan en ik moet zeggen dat de strips steeds beter uit de verf komen @Sandy.
Goed leesbaar en mooie kleuren.

Leuk dat de beer er weer bij is en die tekst op het shirt en rondvliegende onderdelen is heel leuk verbeeld :+1:

Ben al weer benieuwd naar de volgende strip van jullie. Ga zo door heren :hugs:

2 likes

Die drankjes, “wc prik” :rofl:

1 like

Graag gedaan. Je had zo’n mooi verhaal geschreven, daar moest iets van in.

Dankje.

:smiley:

1 like

Ik mis meestal de aanleidingen voor de grappen helaas, maar erg leuk gedaan.

Is geassembleert part of the joke?

1 like

Dankje. De t… :flushed: oeps, iets te snel geweest met de tekst. (Mental note to self; echt even in word kijken of het een beetje klopt).

1 like

afbeelding

:woman_facepalming:t2:
Of leren vervoegen natuurlijk. Tip: Maak het voltooid deelwoord gewoon langer. Denk ‘de geassembleerde …’

2 likes

Dat weet ik wel, maar geen idee hoe dat voor @jurk is, maar meestal is tekst iets wat je “even” tussendoor doet. Je zit af en toe echt ergens anders met je koppie. Eigenlijk moet ik gewoon de tekening maken, tekst “even” doen en op een later moment de tekst echt goed doen.

Dus je hebt gelijk, een beetje meer aandacht is zeker nodig. Bedankt voor de tip :pray:t3:

1 like

:+1: leuk!!

Tekst is heel belangrijk heb ik gemerkt. Het is alleen niet mijn sterkste punt. :sunglasses:
Maar als je digitaal werkt, kunt je het wel makkelijk aanpassen gelukkig.

2 likes

Dat hebben grootheden als Don Lawrence ook ondervonden. Heeft het 1 x geprobeerd om zijn strip te voorzien van tekst. Heeft het stokje toen weer snel aan Martin Lodewijk gegeven. :wink:

2 likes

:joy: slim!

Ik schrijf niet meer met de hand in ieder geval.
HF City is elke twee weken digitaal tegenwoordig.
Zondag weer een nieuwe HF City :+1:

5 likes

Zoals al vermeld, @jurk heeft het even pittig. Ik had een uurtje (of 4) over en even snel iets in elkaar gedraaid. Have fun (hoop ik)…

Coronaprik, daar wordt je magnetisch van. Gelukkig heeft hij een Milgauss.

Een horloge kun je als kompas gebruiken. Maar hoe ook al weer?

Als je een nieuw horloge koopt, kun je het gratis tasje wel aan de vrouw geven.

Na Zilver, gaat Tudor dit keer voor Zink? Een Subzink misschien? Scheelt weer gewichten aan je gordel.

Gucci’s entree in haute horlogerie is niet ieders kopje thee.

37 likes

Haha dat duiveltje :imp: geef me mijn hooivork terug. Pfff ik kijk wel uit. Binnenkort ook vaccineren :sweat_smile:

2 likes

Hij is leuk :+1::+1:

2 likes

Lache! Netjes gemaakt!

2 likes

Gaaf dat je in zo weinig tijd nog een HFcafé uit de grond stampt! Thanks!! :grinning:

3 likes