HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Jaa toch een “zandjurk” HF cafe. Erg gevat gedaan @Sandy laat @Jurk niet zo “uitgekookt” zijn op dit moment. Leuk dat je duiveltje zijn riek kwijt is aan de corona vaccinatie.

2 likes

Heel cool Sandy!
En super leuk dat je dit gemaakt hebt!
Een echt HF cafe!

Je vroeg zelfs toestemming, heel aardig en alleen maar leuk dat je dit gemaakt hebt.
Krijgen de leden toch nog hun wekelijkse cartoon shot.

Heb er toch stiekem iets uit weten te persen omdat ik avonddienst heb en het meezat.
Maar lang geen HF cafe of een HF city, dus nogmaals dank!!

6 likes

Haha leuk! Nee, het is als je de horlogesluiting richting Japan laat wijzen, is het tijd voor bier.

2 likes

Lekker gewerkt pik!
Dat betekent dat je goed bezig bent, in het Houtens geloof ik…

2 likes

Mooi Sandy en blij dat je aan de Blije Beer heb gedacht!

4 likes

Tof gedaan en @drex doet ook weer eens mee, ha ha :+1:

2 likes

Leuk gedaan @Sandy goed opgepikt in afwezigheid van Mr. Insomnia :joy:

2 likes

Dit blijft toch ook leuk, zo’n ouderwets café!

2 likes

Vakwerk :grin: :+1:

1 like

Hij is leuk!!!

Bedankt allemaal :slight_smile: Het was weer leuk om in dit formaat te spelen.

8 likes

Ja, @MonsterT hoort er gewoon bij. Geen idee of hij van het voetbal was eigenlijk, maar ik vond het wel leuk om zijn portret ook even mee te nemen in de actualiteit. Alsof we even het juiste portret van het moment ophangen.

3 likes

Weet ik ook niet. Zelf heb ik in het geheel niets met voetbal, maar als onze zoon met zijn ook voetbalminnende Française er zijn, kijk ik zo fanatiek mee, dat ik zelf vergeet dat ik geen voetbal supporter ben :grinning:.

2 likes

Klinkt bekend. Het vorige WK heb ik allen maar gekeken, omdat mijn vrouw vanaf de achtste finales begon te volgen. En toen nog maar alleen de finale zelf meegekeken. Ik heb echt niets met voetbal.

Het oranjegevoel erom heen, dat is wel altijd leuk. Al is het maar omdat mensen dan ineens allemaal voor 1 groep zijn, in plaats al die losse clubjes.

2 likes

Helemaal gemist, maar leuke strip in het vertrouwde cafe inclusief de blije beer :grinning: :+1:

1 like

Ja, we hebben nu meerdere topics met strips… Morgen weer een, ho wacht… het water brand aan, even snel naar de keuken!

1 like

Een nieuwe week, een nieuwe strip in de ruimte… van het Café wederom. Het Café smaakte naar meer, na vorige week. Deze week onderwerpen gezocht, wat gespard met @Jurk en voila, daar is hij dan.

De gebruikte topics;

Enjoy!

39 likes

De KWF-verwijzing is leuk gevonden :+1:t2:

1 like

Mooi gedaan @Sandy :ok_hand:
Ik wist al wat er aan kwam, maar dat maakt het niet minder leuk! Mooie progressie maak je👊
Dank weer!

3 likes

Hahaha super!!!

2 likes