Uw horloge wassen en drogen?

OK, het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling, maar complimenten aan Citizen. Was mn trouwe duiker kwijt, komt mn vrouw gisteren “nou, gevonden! Gewassen en gedroogd!”
En hij doet het gewoon tadeloos. Knap, maar ga er geen gewoonte van maken :slight_smile:

22 likes

Is ie er wel schoon uitgekomen?

Dit al wel met meerdere zakmessen meegemaakt… …paar drupjes olie weer op de goede plek, en gaan. :wink: Hij zal nog wel flink doorgelopen hebben na de centrifuge! :sweat_smile:

6 likes

Top!

5 likes

Een beetje duiker moet daar toch ook gewoon tegen kunnen?

Denk dat ie kookwas niet ok zou vinden hoor.

30 graden wasje zou ik ook wel denken. Misschien dat de zeep iets met de rubbers doet.

1 like

De ultieme watchwinder :+1::+1:

5 likes

Ff naspoelen met kraanwater, dan is er niets aan de hand :sweat_smile:
Ik heb nog wel een Vostok die ik een keer de challenge wil laten doen.
Ben alleen bang dat ie krast aan de trommel van de wasmachine :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Zolang hij in een broekzak zit zodat hij niet rond kan bonken denk ik dat het inderdaad wel goed moet komen.

Op kookwas smelt de shellac waarmee de robijnen in het anker zitten vastgeplak denk ik.

1 like

Toen ik nog een klein Candidetje was, was mijn FlikFlak horloge ineens spoorloos verdwenen. Na een paar maanden kwam hij tevoorschijn, bij een reparatie aan de wasmachine. Dat ding liep nog gewoon. :joy:

6 likes

Hij ruikt heeeeeeeeerlijk!

Hij zat inderdaad de hele rit in de broekzak, maar toch… als ik eraan denk wat in in een wasmachine en een droogtrommel voor zijn kiezen krijgt…

1 like

60 graden kort programma does the job :+1:t3:

hahahaha je hebt er een mooie herinnering bij met je duiker. Nu ben ik wel benieuwd naar een foto van deze spinvis…

Misschien ook eens proberen, doe het nu nog met een tandenborstel onder de douche.

Mijn brillen gaan wel in de vaatwasser maar daar krijg ik altijd opmerkingen op van mijn opticien.

Is mijn Palerma ook eens overkomen:

Ik werkte in Duitsland en woonde bij de ouders van mijn baas: overall gewassen: ik vraag, heeft u het horloge er ook uitgehaald? Nee… alle zakken gevoeld, er zat niets in. Ik wist het zeker dat ie er wel in zat, toen de overall uit de wasmachine kwam, vonden we mijn Palerma: Loopt ook nog steeds :slight_smile:

2 likes