HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Weer top gedaan @Sandy!
Ook cool met die foto/teken combo “buiten”!

2 likes

Weer een topper :rofl::rofl::rofl:

2 likes

@Sandy leuk gemaakt!
En je gaat met grote stappen vooruit qua techniek.
Die Domme Koe heeft het goed gemaakt deze week.

2 likes

Goed bezig! Grappig en mooi getekend!

2 likes

Weer lekker wakker worden!!!

Leuk café!

Goede zondag allemaal.

2 likes

Hij is weer leuk! Dank Sandy :+1:

1 like

Dank je. Wat dat betreft een topic vergeten te linken;

Bieden kan niet meer, maar er is nog een Rolex portemonnee waar op geboden kan worden en natuurlijk gewoon doneren is ook een optie. Geen idee hoeveel leden we de afgelopen jaren verloren zijn of hoeveel mensen gelukkig weer genezen zijn. Gelukkig redt onderzoek steeds meer levens. Dat onderzoek gebeurt voor een groot deel dankzij donaties en dus ook dit soort kleine acties.

2 likes

Met hulp van jou, dus heel erg bedankt.

:+1:

Bedankt, :+1:

:+1: :wink:

Bedankt :+1:

Bedankt :+1:

:+1:

Graag gedaan, :+1:

4 likes

Mooi gedaan Sandy, het actuele zoals die domme koe blijft leuk, fijne zondag!

3 likes

Super leuk gedaan Sandy! :blush:

2 likes

Ineens moest ik weer denken aan het woord wat ik op moest zoeken @Jurk :joy: Thenks @Sandy voor de uitvoering :ok_hand: Props voor jullie teken skils :sunglasses:

2 likes

Die muis in de wasmachine :joy:

Blijft 1 van mijn favoriete onderdelen.
Bij elke tekening zoek ik gelijk waar hij is.

:eyes:

3 likes

Iemand een blikje WC-fris voor 't ontbijt gehad? :joy: :joy: :joy:

“Big f*cking tyre” :joy: :joy:

Wat een details weer, prachtig!

3 likes

@Jurk pas jij maar op. @Sandy gaat met zevenmijlslaarzen vooruit. Zeer leuke details in de strip. Het engeltje met Breitling vleugel net als de Big F*cking Tyre. Tekeningen zoals van de koe erg mooi. Sommige verhalen door de drukte deze week gemist. Maar na het doorspitten van de aangegeven topics zeer goed gevisualiseerd.

Ga zo door

2 likes

Top @Sandy je gaat super vooruit. :+1:t2: Nu blijf je ook op de actualiteit zitten.

2 likes

Heel graag gedaan!

:facepunch:

Zeker! Ik kan wel inpakken. :sunglasses: Het doel was altijd een waardige opvolger / vervanger te vinden voor de dag dat ik ècht groot wordt en men mij gaat inhuren. :sunglasses:

2 likes

Bedankt. :+1:

Dank je :blush:

:+1: graag gedaan.

:+1: :blush: altijd weer even bedenken wat er nu weer kan gebeuren met de muis.

:+1: die zijn ook stiekem het leukst om te maken.

:+1: dank je.

Bedankt. :+1: ga mijn best doen.

:facepunch:

Elke week gaat mij ook niet lukken hoor. Krijg ik ruzie met de vrouw des huizes denk ik :scream:

3 likes

Hahaha… het gaat niet vanzelf idd. Waarom denk je dat ik de last wilde delen na 2 jaar :rofl:

Maar ik ga nergens heen hoor. Dit jaar gaan we sowieso gezellig samen door. Tijd vliegt, je bent nu al weer een half jaar bezig :ok_hand:. En je ziet het: Het HF café is een gouden concept :ok_hand:. Met de details, met Ted. Met de muis. De actualiteit waarin leden terugkomen. Ik zou zeggen zoals @anon59672990EV ook aangeeft… ga zo door. Zal er zo nu en dan ook nog wel eens eentje doen, maar zit nu toch helemaal in de HF City.

6 likes

Zeker. Het fijne is dat het vastomlijnd is, maar wel een genoeg vrijheid biedt om actualiteit in te stoppen. Goed opgezet @jurk! :slight_smile:

Ik kijk ook wel uit naar jouw cafe’s. Die zijn ook altijd leuk. En HF City, Sja, groots concept. Heb je al een Mac Pro aangeschaft met 128GB geheugen? Je ambitie en talent is te groot. :rofl:

1 like

Vertel mij wat.

2 likes