HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

SS Rolex :joy:

Zitten leuke details in, zoals die Big F*king Tyre en het spiegelbeeld van de koe in de scherven :ok_hand:

2 likes

Ziet er goed uit :ok_hand:

2 likes

Onder de plak Kasper? :slight_smile:

1 like

Dank je. :+1:

:+1: dank je.

1 like

:joy::joy::joy::joy:

2 likes

Heren, bij deze een nieuw HF Cafe. Ik ben er flink zoet mee geweest, al was het maar omdat ik deze keer veel realistischer getekend heb als normaal. Excuses dus dat er wat minder grappen en grollen in zitten.

Uiteraard zit er een verwijzing naar het topic over iemand die zijn collectie postte, maar kennelijk er niet aan dacht of niet wist, dat er mogelijk nepperts tussen zitten. Omdat het orgineel er niet meer is, bij deze een link naar de tekening van jurk hierover;

De man die moeilijk kijkt om zijn horloge te lezen, dat is een verwijzing naar deze;

En @horlogeopa, door zijn foto begon ik realistisch te tekenen. Want als je zulke mooie foto’s in de Fotowedstrijd zet, moet je er wel goed herkenbaar in natuurlijk. Zeker als je een Breitling koopt van iemand met mogelijk nepperts in zijn collectie en iemand problemen heeft met zijn wijzers, kun je zomaar een biertje willen drinken lijkt me zo;
NA Breitling Avenger 43 van Stephan - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Dan, door naar @Vinner, die vindt Breitlings altijd +1. Dus een welkome opsteker en zeker waar. Na:Breitling Superocean 42 blauw

Dan naar de achtergrond, daar zien we onze eigen HF fotowedstrijd #48 - Strips aan de gang. In dit geval Olga Lawina uit de Agent 327 die op de foto gezet wordt (met mijn laatste NA). De fotograaf komt duidelijk uit een andere tijd, dat krijg je als je op google zoekt naar fotograaf :slight_smile: Agent 327, ook wel Hendrik IJzerbrood, komt haar redden, denkt hij. Ik laat nog net niet “Och was ik maar bij moeder thuis gebleven…” uit de speakers knallen.

41 likes

Leuk zeg, erg goed gelukt dat realistisch tekenwerk :+1::+1::+1:

2 likes

Haha :joy::clap: ik zou mijzelf herkend hebben van je tekening :+1::joy::joy:

Is overigens prima in orde met die Breitling

7 likes

Goed gedaan @Sandy :facepunch:
Leuke twist weer met @MonsterT

2 likes

Ziet er gelikt uit :+1::+1::+1::+1:

1 like

Bedankt. Dit kan echt niet vaak, want deze strip heeft heel veel werk in gezeten, maar het was wel gaaf en leuk om te doen.

Goed om te horen. :grin:

Bedankt. Ik ben blij met het resultaat.

Bedankt, :+1:

4 likes

Goed om te horen. Ik heb zelfs geprobeerd om de Breitling relatief (gezien het formaat in de tekening) realistisch erin te krijgen. De secondewijzer met rode punt bijvoorbeeld, de indexen… het kost een beetje fantasie, maar ik denk dat mensen die van 1 pixel kunnen zien welk horloge een bekend persoon draagt, deze ook zouden kunnen herkennen.

2 likes

Zover had ik nog niet eens ingezoomd :joy::joy::+1:

1 like

Lekkere strip @Sandy! Tof getekend ook!

1 like

Mooi geworden!

1 like

Tof gedaan @Sandy!
Het vele werk is er van af te zien!

1 like

Geweldig gedaan Sandy, opa lijkt sprekend (ik heb hem persoonlijk ontmoet) en juffrouw Olga Lawina heeft nog gejodeld met mijn oom😀, ze heeft de tijd in de hand met haar eeuwige jeugd!

2 likes

Erg creatief @Sandy. Leuk om Agent 327 weer terug te zien in het cafe. Waarom is de blije beer gedraaid? Wordt hij door iets van Olga Lawina?
Leuk die benaming van de drankjes onder de bar.

“Ook lekker”:beers:

1 like

Bedankt :slight_smile:

Bedankt.

Bedankt Henk.

Haha, ja ze gaat al even mee inderdaad :rofl:
Bedankt :slight_smile:

Bedankt :slight_smile: Ja, onze blije beer maak ik wat minder statisch, dus die staat met grote ogen naar Olga te kijken :smiley:

2 likes

Zo, wat een goed getekend café @Sandy !
Je kan echt zien dat je hier uren in hebt zitten.

Leuk om te zien dat met het oefenen voor hf de kwaliteit met grote stappen vooruit gaat.
Complimenten!

1 like