Gaaf horloge en foto’s. Een 3 ipv de datum is wat veel meer JLC’s flink zou verfraaien naar mijn idee, wat een perfecte balans op die plaat!
Heel mooie foto’s. Zo zie je echt waar de prijs vandaan komt bij dit soort merken
Mooi hoor!
Maar ga je dan ooit toch een 40mm Bp FF kopen? En is dit dan een tijdelijke vervanging voor de Bp FF?
Mocht er weer eens een 40mm limited edition uitkomen dan wil ik daar wellicht wel weer voor gaan Of als ze een 40mm opnemen in hun standaard collectie! Voor nu ben ik blij met de Polaris maar ook met de no date Submariner. Dat zijn twee mooie time only horloges langs mijn 39mm Explorer die ook time only is.
De Jaeger-leCoultre Master Control Memovox vindt ik stiekem ook wel erg begerenswaardig… Deze hobby is nooit klaar
Schitterend horloge! Van harte gefeliciteerd!
Zeker weten. Man, wat een beauty Geniet ervan!
Prachtige JLC! veel draagplezier
Hoe dan? Krijg dit soort foto’s echt niet voor elkaar met hetzelfde toestel…
Ja dat ligt dan toch echt aan je zelf De ultieme tip is wel; in het juiste licht fotograferen!!! En zoom op 2,5 geeft vaak ook een goed resultaat. Plus voor sommige foto’s gebruik ik een loupe wat ik handmatig voor de lens hou…
Schitterend hoor! Feli waarom zitten er twee kronen op trouwens?
Aaaaah die is mooi zeg!
Sodemieters wat mooi.
Gefeliciteerd, geniet er van.
Het is heerlijk weer in Maastricht, NOT!
Ik heb bij Martens de no date op staal en zwarte kroko en date op rubber gepast. Ik moet zeggen dat de date mij uiteindelijk meer aansprak. Dit kwam voornamelijk door de kleur van uur markeringen (op de foto nauwelijks te zien) en het formaat van 3,6,9 en 12.
Beide prachtige horloges, maar veel twijfel welke voor mij de beste keuze zou zijn. Bij twijfel niet inhalen heb ik geleerd. Veel stof tot nadenken…
Mooi hoor! Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd !
Ik heb nog niets gekocht hé.
Thenks En om je daarop volgende vraag te beantwoorden…
De bovenste is om de inner bezel te verstellen, de onderste is voor winding, hacking en de tijd in te stellen.
Die ‘faded lume” geeft hem inderdaad net even een andere look en feel in combinatie met zijn maatje meer. Beide zijn gewoon prachtig
Tja keuzes keuzes keuzes… luxe problemen zijn ook gewoon problemen zeg ik altijd
Misschien had hij het tegen mij
Marco, van harte gefeliciteerd met wederom een schitterende nieuwe aanwinst. Om dat te vieren kwam ik deze vandaag toevallig in de winkel tegen; bizar hè
Dank je wel En jij dikke proficiat met jou nieuwe aanwinst… echt super gaaf!!!
I know.
Dat dus.
Maar succes met de keuze!