NA " My kind of PAM "

Knap man! Veel draagplezier ermee :+1:

1 like

Das wel een hele mooie panerai, blijf hier wel een zwak voor hebben… :+1:t2:

1 like

52 MM, wel van eind tot eind en voor mij super :sunglasses:

1 like

niet letterlijk maar figuurlijk, hij is lekker dun, bijna dresser :sunglasses:

kan ik begrijpen, ben zo blij dat ik eindelijk een sub heb en dan deze nu :star_struck:

1 like

Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

wist niet dat jij hem ook bezit :sunglasses:

1 like

Dank je Jurk, kan ik het vrouwtje weer wat laten tekenen, net als de 086 :sunglasses:

1 like

Wellicht de mooiste PAM op dit moment wat mij betreft, mooie maat en die zwarte bezel geeft 'm veel meer presence :heart_eyes::heart_eyes::star_struck::star_struck:

1 like

Toffe Pam :ok_hand:

1 like

Heel tof! En wat een fijne maat hè voor de 1950 case🤩

1 like

Prachtige Pam! :ok_hand: Prima maat ook zo te zien.

1 like

Tsk tsk, dit zijn minpunten voor je.

Dit gaat alweer de goede kant op. Dank daarvoor. M’n ergernis leidt af van het prachtige horloge dat je hebt gekocht.

Mooi klein voor een Panerai, al zijn de 44 en zelfs 47 verbazingwekkend comfortabel. :+1:

Zoals gezegd, erg mooi. Ik ben eerder van de vintage-ogende Panerai, en dan het liefst de Radiomir. Zo zit ik erg te geilen op de PAM01144, de Radiomir met blauwe fumƩ dial in 42mm met de handwinder. Man, wat een ding. Man, wat een geld ook, overigens.

Mijn punt over die Radiomir is dit: Zelfs wanneer het Panerai’s zijn die ik zelf niet zou kopen vind ik ze prachtig. Want over de Italianen zijn we het eens. Ze kunnen mooie dingen maken.

De FIAT Multipla zij ze vergeven.

2 likes

Gefeliciteerd , prachtig exemplaar! Staat je qua maat ook erg goed , veel plezier en geniet er van

1 like

Gaaf! Volledig in stijl met touwtjes, tattoos en alles!

1 like

Mooi hoor. Ik ben niet zo van de duikers, maar voor zo’n Submersible heb ik wel een zwak. Veel cooler dan een Submariner vind ik.

1 like

Heel fraai! door deze fraaie 42mm modellen ben ik ook stiekem weer eens naar een PAM ana het gluren.

2 likes

Mooiste die ik tot nu toe gezien heb van Panerai! (persoonlijke smaak)

1 like

Verstandig!

2 likes

Niks aan, snel weer weg doen!

Raak je aan de straatstenen niet meer kwijt, maar als HF lid met het hart op de juiste plaats wil ik je wel een plezier doen en er een kleine tegemoetkoming voor aanbieden (kratje bier?).

Alle gekheid om een stokje, prachtige aanwinst waar ik ook met een schuin oog naar zat te loeren.

Veel draagplezier toegewenst.

1 like