NA " My kind of PAM "

Mijn eerste liefde met Pam was de submersible 025 die ik wel eens gepast hebt, maar niet aangeschaft vw enkel watch. Wil graag altijd alles erbij, full full set, en weet dat deze moeilijk te krijgen is in goede staat en compleet. Dat gevoel werd steeds erger als Rick H47 zijn 025 iedere keer op de site zette.
Toevallig moest ik in de buurt van Jaap zijn en na afspraak gemaakt te hebben ben ik langs gegaan en het vrouwtje was erbij. Vroeg hem ook, ( waren voor wat anders ) heb je die 683 nog en zou ik hem even mogen zien. Ja was het antwoord en iets later werd de doos open gemaakt en :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: WAT EEN PRACHT, 42 MM wat een geweldige maat, wat een mooie kast, wat een mooie kleuren en wat kunnen die Italianen toch mooie dingen maken zoals mijn vrouw zei.
Ze vond ook dat dit horloge en PAM absoluut mijn stijl is en toen was de deal snel geregeld en nu heren is deze prachtige PAM 0683 van eigenaar verwisseld en gaan wij hem hier beide dragen. Wil graag wederom Jaap " Ten 2Two " bedanken voor de gastvrijheid, goede koffie en de zaak en hier dan wat foto’s :sunglasses:

IMG_2753
IMG_2759

85 likes

Heel tof, Steven! Geniet ervan met volle teugen :muscle:

3 likes

Chique!!!
PAM , the new Rollie :joy::joy::joy:!!

2 likes

Wow heel vet, letterlijk en figuurlijk :sweat_smile:

1 like

De Hummer onder de horlogemerken: veel plezier ermee!! :smiley:

2 likes

Super mooie! Congratz!

1 like

Nice!! Ik hou ervan

1 like

Wauw :star_struck:

Hoe groot is 'ie L2L ?

1 like

Staat je erg goed :+1:
Proficiat!

1 like

:+1:t3:Doe je goed :+1:

1 like

Oef, wat een dikke pam :hugs:

Enjoy!

1 like

Mooi man! Contrast van de lunette is sterk, maar toch subtiel. Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig !!

1 like

Jaloers.

1 like

Super! nou dat is ook sterk :slight_smile:

8 likes

Leuke Panerai!

1 like

Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd!
Staat je goed, veel draagplezier. :+1:

2 likes

Wat is die mooi!! Ik vind dit werkelijk de mooiste Panerai die er is!! :star_struck::star_struck::star_struck: Jaloers. En in 42mm perfect. :ok_hand:
Heel tof! Veel plezier er mee. En Jaap is idd een toffe gast :+1:

4 likes

Tof model!

1 like