NA n zwitser vanuit Rio via Hongarije... Superhappy !

Na een tiental jaren met horloges van max. 250 euro vond ik het tijd om te upgraden…
Het moest en zou n Breitling worden max. 1500 euro, ik was al jaren gek van n aerospace of n colt chrono met witte dial. Na een paar maanden zoeken vond ik er ééntje in Hongarije via de baai, 100% feedback en n correcte prijs dus de knoop doorgehakt en gekocht.

Vandaag gearriveerd, n aerospace met grijze dial en met de E75 module, de pro band want de oudere modellen met de rouleau band vond ik niet mooi.

Hier is ie, helemaal blij mee… Met doos, garantie, handleiding, doc. En overblijfsels van de 2 batterijwissels met druktest en 4 extra schakels…

29 likes

Gefeliciteerd !!! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Van harte!
Geniet ervan !:+1:

1 like

Gaaf.
Heerlijk horloge heb ik ooit ook gehad. Draagt super en moet zeggen dat ik m nog wel eens mis.

Veel plezier er mee

1 like

Heel mooi exemplaar, congrats

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie klapper! Veel draagplezier.

1 like

Van Harte met deze mooie aanwinst

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi exemplaar, proficiat :+1:
Je hebt zelfs het begin van een rouleaux band erbij :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze prachtige aanwinst!!
Een gezaghebbend horloge van een befaamd horlogehuis!!
Veel plezier er mee. :+1:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Vind het persoonlijk een schitterende klok! Gaat er bij mij zeker ook nog komen!

Veel plezier ermee!

1 like

Dat is een mooie “Ling” ik ben ook altijd fan geweest van een Aerospace, maar het automatic gedeelte gaf mij meer de overhand om voor de SO te gaan.
Veel plezier ermee, toppie.
Altijd spannend iets online kopen en vooral met zulke bedragen, goed dat het allemaal origineel en in orde is.

2 likes

Mooi.

1 like

Mooi om te zien dat de stap die je hebt genomen om te gaan upgraden goed is uitgepakt!
Zo te zien aan de staat en de bijgeleverde documenten van liefhebber geweest.

Veel plezier van je klok!

2 likes

Het was een risico maar als ik zie wat een prijsverschil er was tussen wat ik heb gekocht en bijvoorbeeld ééntje op chrono24 was de keuze snel gemaakt… Ik heb nu een E75 caliber met alles erbij voor de prijs van een E65 zonder doos of papieren hier.

Nu snap ik ook wat jullie bedoelen met de “feel” van een duurder horloge, als je ernaar kijkt voel je de kwaliteit en afwerking.
Nu weer even sparen en dan komt er een seamaster bond of een colt chrono met witte dial.
Mijn ultieme doel is een ploprof, voor mij het enige horloge dat met geen enkel ander horloge te vergelijken is…

1 like

Ik heb best veel horloges verkocht maar van geen één heb ik zoveel spijt als van mijn Aerospace, wat was dat een fijn horloge. Super licht, geweldig aflleesbaar en tjokvol functies inclusief minute repeater. Verdammt nochmal, ik ga er gewoon weer een kopen!

4 likes

Mooie klok, een topper :+1:

Van harte gefeliciteerd!

2 likes

Jaa dat is spulleke :thumbsup: