Na de afgelopen tijd weer (te) veel mooie Rolexen te hebben gekocht zag ik vorige week een super mooie Tudor “voorbij” komen op het forum van een gewaardeerd forum lid
Ik had de North Flag al enige tijd op mijn verlanglijstje staan en vandaag was het dan zover Vanochtend een tripje naar Den Haag gemaakt om deze nieuwe aanwinst op te halen. Zoals verwacht was deze “in het echt” net zo mooi als ik had verwacht
Vind de North Flag echt iets anders door de geïntegreerde band, opbouw wijzerplaat en de wijzer voor de power reserve. Kortom super blij mee en ga ervan uit dat dit een “blijvertje” gaat worden.
Gaaf! Gefeliciteerd!
Echt een heerlijk horloge veel draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd!!
Gaaf ding! Grappig dat je “blijvertje” tussen aanhalingstekens zet
Heel mooie Tudor
Een paar jaar terug zag je ze veel te koop staan maar daar komen mensen nu toch van terug lijkt het
De eerste Tudor met een inhouse uurwerk. Een klassieker nu al.
Prachtig!
Veel draagplezier
Leuk horloge!
Ik vind zo’n North Flag best cool
Vet!
Leuk en apart horloge!
Je was me voor Erggggg mooi
Heel cool!
Blijft een apart maar tof horloge. Heeft echt een eigen smoel en daarnaast kom je hem niet 100 x tegen tijdens het scrollen hier wat hem weer een beetje bijzonder maakt (naar mijn mening).
Veel plezier ermee.
Heel gaaf, geniet ervan
Gefeliciteerd Seumpie met deze Tudor, wens je veel draagplezier. Mooi model, wel apart vergeleken met de andere Tudors. Is die power reserve wijzer goed te vertrouwen, wel handig als dat zo is
Nog geen 4 seconde verschil
Is ie zeker