NA : Na de eerste Rolex nu ook vrij snel de tweede

Is vooral Belgen taal eigenlijk, maar ik kan leven met jongeren taal :wink:

1 like

Ik denk eerder ā€œmanā€ in de Engelse uitspraak, maar dan in het NLā€™s fonetisch. :sweat_smile:

Daā€™s eerder ā€œmeā€. Maar dan ook weer in de Nederlandse uitspraak. :slight_smile:

3 likes

Ik ben er grotendeels van bewust Robertā€¦ een 2e als deze ga ik niet meer vinden. Vandaar ook dat ik first dibs heb mocht @Cedric hem ooit weer weg doen, anders was de deal niet door gegaan :face_with_hand_over_mouth: :v:

3 likes

Dat heb ik ook wel eens gedacht als voorwaarde te hebben bedongen. Blijkt toch niet altijd zo te werken :joy:

Enfin TS geniet ervan! Het is echt een gave alles kunnen!

2 likes

In dit geval zeker wel! Ruben mag op zijn 2 oren slapen. Ik slaap vannacht op MEN explorer :wink:

5 likes

Mijn beste,

Wederom een schitterende Rolex!!
Kordate schoonheid voor om de pols!!
Ik wens je er dan ook een glorieuze tijd mee!!

En voor straks: ā€œBuona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Mooi duo!! Gefeliciteerd, geniet er van

2 likes

Ik moet helaas op die van mij nog wel even wachtenā€¦ Heel veel draag plezier gewenst!

2 likes

En wat voor een. Erg mooie staat, lijkt het! :ok_hand:

3 likes
2 likes

Dank je, ik ben er zelf ook erg over te spreken :blush:

3 likes

Mega! Mooi exemplaar, dus een sowieso een goede deal.
Niet weg doen!! Heb de mijne ooit weg gedaan aan @SwedishChef (gelukkig is die er nog steeds blij mee nu inclusief vette rode datumschijf) maar terugkopen valt altijd minder uit bij Rolex :joy:

2 likes

Erg mooi!

1 like