NA : Na de eerste Rolex nu ook vrij snel de tweede

Een klein maandje geleden kocht ik mijn eerste Rolex, een datejust 16014. Prachtig horloge, nog nooit zo tevreden geweest van een aankoop. Toen overgenomen van @Rubennnv, die op de dag dat ik de 16014 ging ophalen een Explorer 16570 om had.

Al vanaf moment 1 dat ik dat horloge te zien kreeg wist ik dat ik er ook ooit een zou kopen.
Die ’ ooit ’ is een maandje later geworden, zo blijkt. :smiley: Deze week een deal gemaakt met Ruben voor de 16570, en vandaag gaan ophalen. Wederom ook credits voor Ruben, echt een top kerel waar je prettig zaken mee kan doen. Love it.

Maar WAT.EEN.PRACHTIG.DING is dit!! Ziet ernaar uit dat ik mijn nieuwe daily te pakken heb, na een lange zoektocht.

Goed, tijd voor wat fotomateriaal!

54 likes

Mooimooi strakke band ook :wink:

1 like

Haha thanks Ronald, met dank aan jou vanaf begin volgende week ook terug een strakke jubilee voor men 16014. :wink:

2 likes

Hell yeah.

7 likes

Heel fraai - goed gedaan

1 like

Men die is mooi!

1 like

Prachtig zeg! Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Mooi ding man! Wie is men?

2 likes

Volgens mij heeft @mas ongeveer hetzelfde traject doorlopen.

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Ik begin toch wel lichtelijk aan m’n eigen te twijfelen nu waarom ik beide in godsnaam heb weggedaan. Maar ze zijn goed terecht gekomen dus dat maakt veel goed! Nogmaals heel veel plezier (met beide) maar dat gaat zeker goedkomen! :v:

2 likes

Geweldige aanwinst, veel draagplezier :+1:

1 like

Cool, van harte!

1 like

Damn! Die is lekker

image

1 like

Nice!:+1:t2:

1 like

Nice! Geweldige combinatie! Ben zelf gegaan voor de 16234 naast m’n 16570; die generatie Rolexen heeft iets speciaals :sunglasses:

1 like

Mooi hoor :+1:t2:. En ik heb hetzelfde pad bewandeld :sunglasses:. Alleen dan met een 1601.

12 likes

Wat een combo :sunglasses::sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Prachtig.
@Rubennnv slechte move… daar ga je spijt van krijgen. Wat je er ook voor hebt gekregen, je krijgt nooit meer zo’n mooie terug.

Groetjes van zijn broer

4 likes

Een zwarte Ex2 moet er bij mij ook nog 's komen. De 1601 moet dan wellicht wijken…

1 like

Dat is Digi Taal van jongeren voor “mijn”.

3 likes