Waar mijn collectie tot op heden uit veel seiko mods bestond en een van kast gewisselde moonswatch (ben niet zon fan van de plastic kast), heb ik maar weer is het internet afgespeurd naar een leuke dress watch zo gezegd. Via catawiki en chrono beetje gezocht en voor een prettige prijs deze seiko 5 op de kop getikt. Zonder doos en papieren helaas, maar daar was de prijs ook naar. Verkoper gaf aan dat die misschien niet meer heel zuiver liep heb ik hem maar ff op de timegrapher gelegd en tot mijn verbazing loopt die naar strak. Puur geluk denk ik.
Al met al zeer tevreden met dit verjaardagscadeautje voor mezelf
Als ik het serie nummer achterop opzoek is die tussen 1985 en 1995 gemaakt. Baal dat er geen papieren bij zitten maarja niks aan te doen.
Ik was nogal weg van de witte plaat met gouden accenten maar dan geen gouden kast. Ik draag niet graag goud maar deze vond ik wel fris.
Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie Seiko 5 classic. Zelf heb ik veel vijfjes in mijn collectie. Heerlijke no nonsens horloges die als ik er een om de pols slinger, me een glimlach bezorgd.