Na na een kleine zoektocht

Waar mijn collectie tot op heden uit veel seiko mods bestond en een van kast gewisselde moonswatch (ben niet zon fan van de plastic kast), heb ik maar weer is het internet afgespeurd naar een leuke dress watch zo gezegd. Via catawiki en chrono beetje gezocht en voor een prettige prijs deze seiko 5 op de kop getikt. Zonder doos en papieren helaas, maar daar was de prijs ook naar. Verkoper gaf aan dat die misschien niet meer heel zuiver liep heb ik hem maar ff op de timegrapher gelegd en tot mijn verbazing loopt die naar strak. Puur geluk denk ik.

Al met al zeer tevreden met dit verjaardagscadeautje voor mezelf

Fijne dagen iedereen

63 likes

Mooie! Stamt deze uit begin jaren 70? Ik heb vergelijkbare indexen op een horloge, van die wachttorens, maar die heeft volgens mij geen Radium.

1 like

Leuke Seiko 5!

1 like

af en toe mag men dat wel hebben :wink: :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd en draag 'm in goede gezondheid

1 like

Ff gecheckt, maar Tritium bij mij. Ik gok midden jaren 70. Zelfde soort indexen, maar jij hebt dubbele - jaloersmakend! :face_with_monocle::wink:

3 likes

Als ik het serie nummer achterop opzoek is die tussen 1985 en 1995 gemaakt. Baal dat er geen papieren bij zitten maarja niks aan te doen.
Ik was nogal weg van de witte plaat met gouden accenten maar dan geen gouden kast. Ik draag niet graag goud maar deze vond ik wel fris.

1 like

Die R is natuurlijk die dial code. Stom van me.

1 like

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst.
Sportief met een vleugje chique.

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie aanwinst, proficiat ¡:watch:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie Seiko 5 classic. Zelf heb ik veel vijfjes in mijn collectie. Heerlijke no nonsens horloges die als ik er een om de pols slinger, me een glimlach bezorgd.

Draag hem in goede gezondheid.:+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Super mooi. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie NA

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst, ziet er nog super uit :smiling_face::+1:

1 like

Hier exact de zelfde,gemaakt 1995.
Draag horloge dagelijks en by alle werkzaamheden.
Ding wil gewoonweg niet stoppen met lopen.
Veel plezier ermee

1 like

Veel plezier met de mooie Seiko.

1 like