NA || Na een paar jaar weer herenigd

Voor de tweede keer heb ik de Tudor Pelagos 39 gekocht.

Ik heb hem eerder al gehad, maar toen toch weggedaan. Hoeveel duikhorloges ik ook bekeken en gepast heb, de Pelagos 39 bleef door mijn hoofd spoken.

In mijn ogen springt dit horloge er niet alleen qua looks uit, maar ook door het onderscheidende design ten opzichte van andere duikers. De ‘ghosted’ bezel met strakke kartelrand, het contrast tussen de lume en de wijzerplaat, het rode lijntje tekst, de (ietwat forse maar toch fijne) T-fit clasp en de uitstraling van het titanium.

Ik ben blij met deze hereniging :smiley:

Hieronder wat plaatjes voor de sfeer

45 likes

Proficiat met deze mooi NA ||

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Een solide hereniging!!

Gefeliciteerd dan ook met deze fraaie verworvenheid!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een levenslustige tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met je sportieve NA, deel II

Mooi man! Geniet er weer van!

Mooie NA inderdaad :+1:t2:

:sunglasses:

een echte Reci-Diver :+1:

1 like

Het is één van mijn “deze komt er ooit” horloges dus ik snap de blijvende aantrekking volledig.

Veel draagplezier gewenst

Lekker man, geniet ervan!

Gefeliciteerd :ok_hand:

Gefeliciteerd, veel draag plezier

Gefeliciteerd met je mooie NA

Wederom proficiat met deze schitterende Tudor.

Topper! Feli met deze NA!