NA na zoektocht Citizen NY0158-09L

Na een zoektocht van bijna twee jaar heb ik hem nieuw weten te vinden. Dit is de topic waar ik de vraag stelde:

Ergens begin 2024 kwam ik de Citizen NY0158-09L Fugu tegen. De kleur blauw in combinatie met de donkere kast met de ronde uur wijzer hadden me. Deze geupgrade Promaster moest ik hebben. Een case size van 44mm, bezel click van 120 en de kleur blauw…

De Fugu was in eerste instantie voor de Aziatische markt bedoeld maar al snel werd deze toch wereldwijd uitgebracht.
En zo begon mijn zoektocht, want tot mijn verbazing was deze zeer moeilijk te krijgen in deze kleurstelling. Zoals in het eerdere topic aangegeven zou nog één ander forumlid deze in bezit hebben maar ik heb deze hier nooit meer gezien. Na een goede zoektocht, de moed opgegeven en verder gegaan.

Hierna verschillende Citizen’s toegevoegd aan de collectie onderandere twee Aqualand’s.
De JP2007-17y

En de JP2008-06E 40 jarig jubileum editie

Samen met de Citizen’s:
Promaster NY0040-09Y
Promaster NY0125-83E jdm
Promaster eco-drive BN0151-17L
Maakt dit een redelijke Citizen verzameling en inmiddels was ik de Fugu weer vergeten.
Tot begin december.
Ineens kwam deze Fugu weer voorbij via Instagram en hierdoor was ik weer verliefd.

Dus zoals het vaker gaat in onze hobby, toch weer begonnen met zoeken. Op nagenoeg alle sites was de Fugu uitgekocht totdat ik in Amerika terecht kwam. Ik had één voorwaarden, hij moest nieuw zijn, danwel in echte nieuwstaat.
Een kleine maand later, hier de foto’s:

Hoor graag wat jullie hier van vinden. Bedankt voor het lezen!

28 likes

Mijn beste,

“Het wachten waard”. :ok_hand:
Geniet er met volle teugen van!!
En dat geldt vanzelfsprekend ook voor de overige Citzen horloges.
Mooi hoor.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst, mooi horloge!!:watch:

1 like

Gefeliciteerd met jouw leuke aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

We hadden elkaar al uitvoerig gesproken natuurlijk. Maar gefeliciteerd met dit toffe horloge!

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

de verpakking alleen al spreekt tot de verbeelding,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Citizen.
Geniet van deze fraaie Promaster.
De mijne heeft me in de afgelopen meer dan 40 jaar ovetal in de wereld onder water vergezeld. (Heeft wel weer een nieuwe batterij nodig)
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Lange zoektocht, maar gelukkig met een bevredigend resultaat. Gefeliciteerd met je sportieve NA

Snap je zoektocht. Mooie combi dat blauw en zwart. Gaaf!