NA naar aanleiding van mijn 40e verjaardag

Natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag en die Omega maar waar ik je eigenlijk mee moet feliciteren is met je vrouw . Wat een topper is dat dan ook , dat heeft ze toch maar heel mooi geregeld

1 like

Leuk verhaal en wat een lijst? Had je niet al wat bijpassends aangetrokken voor die doxa sub200??? :joy:

1 like

Wat een gaaf verhaal om te lezen! Veel plezier ermee!

1 like

Bedankt :+1:t2:

1 like

Wel een gave kleur :joy:, denk dat mijn vrouw dacht hij heeft niks passend ik doe een horloge waar meer combi’s mogelijk zijn

1 like

Gefeliciteerd en ik deel deze NA ook met m’n vrouw zodat ze snapt wat ze over 16 maanden moet doen :laughing:

1 like

Van harte gefeliciteerd :partying_face: geweldige Seamaster :+1:t2:

1 like

Ah dit topic is de bron van de NTTD die ik net ergens anders zag :slight_smile:

Proficiat en veel plezier met je vrouw en NTTD!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je prachtige NA!

1 like

Dat is een knaller prachtig cadeau ga ervan genieten.
En gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooi levensjaar van :gift::+1::grin::grin::grin:

1 like

Tof man!
Van harte gefeliciteerd :grin:

1 like

Van harte met deze NA. Een goede keuze lijkt mij. Geniet er van!

1 like

Wat een mooi verhaal en nog mooier horloge, veel draagplezier toegewenst!!

1 like

Wat een prachtige,maar ook inspirerende, introductie van je NA :ok_hand:Deze Omega gaat danook nooit meer weg toch …no time to die …In ieder geval een dikke proficiat met het resultaat :grinning:Veel draagplezier :+1:

1 like

Erg mooi verhaal, en je vrouw heeft m.i. de beste keuze gemaakt. Je hebt haar in je horlogereis goed opgevoed, of ze had altijd al goede smaak. Deze Omega is echt onwerkelijk mooi, geniet ervan.

2 likes

Thanks , jij hebt er ook 1 toch :+1:t2:

1 like

Bedankt voor dit mooie verslag! Geweldige vrouw heb jij zeg. En welgefeliciteerd.

1 like

Top verhaal en horloge, geniet er samen van :+1:

1 like

Prachtige aanwinst, mooi verhaal en een top vrouw! Wat wil je nog meer?

1 like

Ik weet niet of ik meer jaloers ben op je vrouw of je horloge :rofl: top man, geniet ervan!

2 likes