NA naar aanleiding van mijn 40e verjaardag

Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met je verjaardag en de mooie Omega :partying_face:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook met je horloge. Heb erg genoten van je verhaal!

Dit vergeten jullie nooit meer! Gefeliciteerd met jullie beiden en super om te lezen

Lekker kort opgeschreven :stuck_out_tongue: :smiley: haha

Nee maar leuk man, mooi horloge! gaaf model! ben benieuwd naar je ervaringen met de band. ik vind bij dit horloge die nato er ook erg gaaf bij! misschien bij je volgende verjaardag.

Geniet ervan!

Band zit lekker moet ik zeggen , nato band heb ik er ook bij morgen even proberen :wink:

Gefeliciteerd, allereerst met je vrouw, je jubileum en o ja ook je horloge. Erg mooi.

Prachtige Seamaster! Mooi verhaal ook. Van harte met je 40e! :birthday:

1 like

5 keer gefeliciteerd, jij met je verjaardag, je vrouw met haar komende verjaardag, jullie prille huwelijk, de goede keus van je vrouw met je Omega en als laatste met je top vrouw :birthday: :clinking_glasses: :+1: :ok_hand:. Verder heb ik met plezier je hele verhaal gelezen, TOP :+1: En natuurlijk heel veel draagplezier met je Omega :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met : je verjaardag, jullie trouwdag, haar verjaardag en last but not least je horloge. :partying_face:
Weet niet waar ik het meest jaloers op ben :star_struck:
Ik weet wel dat MIJN vrouw de horlogehobby oogluikend toestaat, maar dat is het dan ook wel, geen probleem, maar wat zou het toch fijn zijn als onze wederzijdse ega`s net zo begeesterd zouden zijn als ons.
Enfin geniet van alle fijne momenten, en koester ze naar evenredigheid evenveel :heart:

3 likes

1 like

Van harte, ik heb genoten van je verhaal

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag! Een leuk cadeau van je vrouw die Omega! Ga je die ook laten graveren ofzo om die nog persoonlijker te maken?

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, met de mooie NA en uiteraard met je lieve vrouw.:ok_hand: Geniet ervan kerel! :slightly_smiling_face:

Geweldig!

Van harte met alles!

Ik heb een soortgelijke ervaring, loop een klein jaar op je voor. Maar ook mijn 40e verjaardag stond in het teken van een horloge.
Ook zo uitgebreid van gedaan hier.

Wij treffen het maar, met horloges èn vrouwen! :partying_face:

Nee ik laat hem orgineel en er is ook weinig ruimte om te graveren

Mooi gevoel is het hé

1 like

Van harte en prachtige aanwinst!

Van harte gefeliciteerd! Met zowel je verjaardag, je prachtige horloge en zo’n vrouw! En wat leuk geschreven!
Het leek bijna of ik zo’n ‘foute’ historische Roman zat te lezen… Mis nog net niet de slaapkamer scéne :rofl:

2 likes

:joy::joy::joy::joy::+1:t2: