NA - Naar de maan ๐Ÿš€

Top, succes ermee! Je gaat er veel plezier van hebben.

1 like

Lekker hoor en erg mooi! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van je Speedmaster.

1 like

Superkeuze! Een van de beste en meest legendarische horloges die er zijn! Van harte gefeliciteerd :partying_face:
Er zijn leuke veelzijdige bandjes leverbaar voor de Speedy. Voelt elke keer weer als een nieuw horloge :ok_hand:t4:

7 likes

De bond nato is ook erg gaaf idd, bedankt!

Mooie NA en tof duo heb je zo. Ook leuk om het verhaal ernaar toe te lezen, mooi zulke weloverwogen keuzes!

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb mijn 3861 Hesalite nu ook net een week en precies dezelfde ervaringen. En ook de Polywach preventief aangeschaft :laughing:

Geweldig horloge. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd! Die nieuwe band hebben ze echt goed gedaan!

Geniet ervan :rocket:

1 like

Super leuk om je enthousiasme te lezen. :ok_hand: Dat werkt aanstekelijk. Heel veel plezier met je NA! Ook een heel mooi koppel samen met de BB58.

Ik ben benieuwd naar je derde piece op termijn. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Smaakvolle klassieker! Geniet van deze NA!

1 like

Prachtig horloge :heart_eyes_cat: en wat iets heeft gekost is niet relevant, draagplezier daar gaat het om!
Gefeliciteerd met deze klapper :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Gefeliciteerd en leuk opgeschreven :+1:

1 like

Thanks hoor, leuk om te horen! Ja die 3e zal pas over een tijdje zijn, we gaan het zien :+1:

Heb idd genoeg tijd gehad om er over na te denken, maar ben echt super blij met de keuze. Bedankt!

2 likes

Prachtig!

1 like

Gaaf ding! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Gefeliciteerd! De nieuwe Speedy blijft een plaatje. Grappig om te lezen, ik heb 1,5 geleden ook eerst de BB58 in het zwart gekocht en daarna ook voor de Speedy gegaan (wel de 1861 hesalite).
En wat betreft krasjes op het glaasje, ik heb er wel eens kleine lijntjes op welke met een beetje polywatch zo weer foetsie zijn!

Veel plezier :wink:

1 like

Grapjas

Schitterende aanwinst, veel draagplezier gewenst :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt! En dat is zeker grappig, toevallig ook. Ik vind dat de BB58 en de Speedmaster elkaar erg goed aanvullen. Wel grappig, de BB58 was van de week stilgevallen, weet niet eens meer wanneer dat ooit was gebeurd haha. Ik vind het met 2 horloges soms al lastig kiezen welke om te doen :sweat_smile:

En goed om te horen van de Polywatch :+1:

1 like

Speciaal ervoor ontwikkeld, maar toch niet gehaald. :thinking:

De "mark I " versie althans.

De getoonde โ€œmark 2โ€ heeft daar geen invloed op gehad.

1 like

Hier ook een Speedy, ook voor moeten sparen 2 jaar. Het is mijn grailwatch. Mooi en klassiek voor mij was er alleen de 1861 met de big box nu 1 jaar in bezit en nog steeds verzot op mijn speedy
Geniet ervan!

3 likes