Nieuw merk voor mij. Gefeliciteerd met je mooie blauwe NA
Heel bijzonder!
Ken het merk niet!
Proficiat met deze NA!
Het horloge zelf valt niet echt in mijn smaak maar evengoed gefeliciteerd met de aanwinst
Hier word ik blij van. Gedurft, eigen smoel, samenhangend en zeker goed uitgevoerd.
Lekker man! Gefeliciteerd
Bedankt voor het delen en draag hem in goede gezondheid.
Even wat vlug bewerkt. Zijn er vast genoeg hier die het beter kunnen . geen idee of het realistisch is ten aanzien van het horloge. Mocht je dit niks vinden, verwijder ik het.
Bijzondere aanwinst! Nooit eerder gezien of van gehoord.
Zoān briefje en wat persoonlijke aandacht van de eigenaar maken het een leuke aankoopervaring. Dan draag je het horloge gewoon met net wat meer plezier.
Ik vind het een mooi horloge, ik wens je veel draagplezier, en nog bedankt voor het leuke verslag.
Bedankt voor de uitgebreide review. Veel plezier ermee!
Gaaf ding! Mooie band zeg.
Leuk schrijfsel en mooi ding, slangenkopje detail op de secondewijzer vind ik
Niet alledaags horloge, geniet ervan!
Mooi ding, leuk geschreven. Dankjewel voor deze vriendelijke introductie
Niet onverdienstelijk maar wel zo specifiek uitgewerkt qua bandaanzet dat je maar beter een reserve band in een kluis steekt voor als het fout gaat .Bij mij is de zoektocht naar een lobster hz 720 band na ettelijke jaren vergeefs zoeken uiteindelijk gestopt door een verkoop ,gelukkig zonder al te veel verlies maar wel met veel spijt en ik huiver sindsdien als ik te veel specifiek afwijkende vormentaal in een horloge zie .En laat dat nu net een van de charmante features van horloges zijn. Wat een masochistische hobby is dit toch.
Mooi horloge, nog mooiere band, gefeliciteerd!