NA: NASA Duo (Vintage Glycine Airman & Omega Speedmaster)

Hoi David,

Interessant verhaal en leuk geschreven. Het enthousiasme voor jouw hobby vind ik mooi om te zien! :slightly_smiling_face:

Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat ik ze allebei prachtig vind! :heart_eyes:

Geniet ervan kerel! :+1:

1 like

Klopt, een design van 70 jaar geleden is nog steeds relevant. Goob job Glycine :ok_hand:
Nog een leuk feitje, de Airman was eerder op de markt dan de Rolex GMT.

Alleen Gallet was eerder met een GMT, maar dat was een horloge met chronograaf en GMT module gecombineerd.

Leuk om te horen Harry, hartstikke bedankt :ok_hand:
Beide horloges spoken al een jaar door mijn hoofd, en eindelijk kan ik ze beide om de pols slingeren :slight_smile:

1 like

Hartstikke gaaf inderdaad. Ik ben blij voor je! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige Airman, in een hele mooie staat.

1 like

Prachtig horloge, allebei trouwens…

1 like

Dank je wel. Ik heb ruim een jaar gezocht naar die Airman. Wilde er een in perfecte staat, en dat is eindelijk gelukt :slightly_smiling_face:

2 likes

Dat is dan zeker de moeite waard geweest ! Ik vind dat zelf het allermoeilijkste van deze hobby/verslaving, het is bijna altijd wel te vinden maar dat geduld hebben ……:frowning_face:
Geeft dan weer wel het beste gevoel en voldoening als je een horloge vindt dat precies voldoet. Top nogmaals !

1 like

Mooie horloges geniet ervan👍

1 like

Awesome! Prachtig, die airman!

_…die speedmaster trouwens ook _

1 like

Aan de ene kant heel leuk, want als je er dan een hebt ben je inderdaad wel helemaal tevreden. Maar soms ben ik ook ongeduldig :sweat_smile:

Achja, het is een stuk leuker dan een doorsnee klokje die een ander zo maar in de winkel kan kopen vind ik :slightly_smiling_face:

Fan of the Airman! :ok_hand:t3:

1 like

Speedmaster is natuurlijk een Speedmaster. Maar ook die Glycine is echt cool. Wat een tof ontwerp en coole look.

1 like

Veel plezier gewenst met dit prachtige vintage duo.
Vooral de Airman vind ik gaaf. Op de een of andere manier pakt hij mij, net zoals een Navitimer. Niet direct mijn smaak, maar ze doen mij wel iets.

1 like

De Airman is dan ook iets ‘specialer’.
De Speedy is toch een beetje uitgemolken en massaal verkocht. Niet ten onrechte overigens, want een prachtig model :grinning:

1 like

Toffe aanwinsten! Beide horloges zou ik ook graag nog eens willen bezitten.

1 like