Na behoorlijk wat horloges te hebben gezien, gekocht, gedragen en weer doorverkocht te hebben, is mijn smaak en voorkeur door de jaren heen wat veranderd. De belangrijkste verschuiving is dat ik het horloge steeds meer zie als een sierraad waarbij de tijdweergave en/of technische hoogstandjes en specs, wat ondergeschikt raken aan design, stijl, comfort, en eventueel het verhaal wat erbij hoort. En dan kom je opeens iets tegen, waar je van onder de indruk bent, zonder de bankrekening te hoeven plunderen…
Wat een fijn verhaal, en die two-tone vibe uit de 80’s en 90’s komt hier echt tot z’n recht. Mooi dat je iets gevonden hebt waar je elke dag naar wil kijken zonder je rekening te plunderen. Da’s voor mij de essentie van de hobby. Proficiat met deze Tudor!