NA: (Neo-)vintage beauty 💫

Na behoorlijk wat horloges te hebben gezien, gekocht, gedragen en weer doorverkocht te hebben, is mijn smaak en voorkeur door de jaren heen wat veranderd. De belangrijkste verschuiving is dat ik het horloge steeds meer zie als een sierraad waarbij de tijdweergave en/of technische hoogstandjes en specs, wat ondergeschikt raken aan design, stijl, comfort, en eventueel het verhaal wat erbij hoort. En dan kom je opeens iets tegen, waar je van onder de indruk bent, zonder de bankrekening te hoeven plunderen…

De Tudor Prince-Quartz Oysterdate 91533

Met precies alles zoals ik het graag zie:

  • Rolex oyster band; comfortabel en klasse uitstraling.
  • Two tone 80’s/90’s vibe; mijn jonge jaren.
  • Comfortabele kastmaat van 34mm; kleiner dan de (huidige) norm maar iets waar ik steeds enthousiaster van wordt.
  • Kwaliteits quartz uurwerk; geen omkijken naar en altijd op tijd.
  • Afgeleide oystercase met Rolex details; waaronder de kroon, caseback, fluted bezel en dezelfde wijzerplaat en layout van de Rolex 15223

Kortom ontzettend blij mee dus, (neo-)vintage Tudor rocks my boat!

36 likes

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Hobby weer opgepakt? :thinking:

3 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een bijzonder mooie Tudor.
Fraaie wijzerplaat met die Romeinse cijfers.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nope, deze is onderdeel van de enkele blijvers en wilde het graag nog delen :wink:

1 like

nee, duidelijk :grinning:

1 like

Leuke verschijning deze NA, gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Tudor :ok_hand:

1 like

Wat een fijn verhaal, en die two-tone vibe uit de 80’s en 90’s komt hier echt tot z’n recht. Mooi dat je iets gevonden hebt waar je elke dag naar wil kijken zonder je rekening te plunderen. Da’s voor mij de essentie van de hobby. Proficiat met deze Tudor!

1 like

Mooi :+1:t3:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een mooie aanwinst, goed om te zien dat je zo duidelijk hebt wat voor jou de blijvers zijn. Geniet er van!

1 like

2 likes

Wat een mooie Two-Tone-Tudor. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Hahaha :sunglasses::+1:t3:

1 like

Prachtig gefeliciteerd !

inderdaad, een mooie aanwinst,
draag hem met plezier