Na net nieuwe aanwinst kriebelt het toch weer. Tips welke next?

Heb ik net een goede twee weken mijn NA in huis waarvan ik dit weekend toch echt wat betere foto’s moet maken, kriebelt het toch weer. Ben ik dan nu toch echt besmet?

Voor het duurdere spul zal ik even moeten sparen maar de MS Salthora bevalt zo goed dat ik mss toch maar eens moet gaan kijken naar een MS no 2 met Unitas handopwinder als het weer eens zo ver is. Of toch maar voor een Oris Aquis? Alleen dan hebben we t over een meer jaren plan.

Voor nu twijfel ik erg wat ik wil.

Budget is in ieder geval niet zo denderend, max €300. Met eventueel nog een kleine verhoging)

Optie 1.

Toch maar gaan voor een duiker?

Eerste waar ik aan denk is een Seiko SKX007, veel groter moet het met de maat ook niet worden.

Of een citizen?

(Ik hou van blauw)

Of optie twee. Nog een dresser? Dat word na de MS en de Seiko cocktail nr 3…

Maar dan moet t wel wat rustigs worden

En daarmee bedoel ik iets t liefst zonder seconde wijzer (Of het moet een ’ kleine seconde’ functie hebben, alleen met mijn budget (en liefst toch zichtbodem en bij voorkeur handopwinder, automaat mag ook) weet ik even niet waar ik moet zoeken. En ik wil eigenlijk wel wat betreft de dresser bij de mode merken weg blijven. Wat ik bijvoorbeeld erg mooi vind, maar ook voor nu flink boven budget is de

Iemand tips? En als ik het budget wat verhoog, zou er dan bijvoorbeeld wel een handopwinder te vinden zijn?

Onderstaande heb je thuis voor ruim 300,00 bijvoorbeeld.

Elf.

Oris Aquis

Doorsparen

Aquis

Krijg je geen spijt van

Dan moet je wel flink doorsparen als je nu max € 300,- hebt…

Ik zou voor de Citizen gaan, topklok en heel comfortabel maar een SKX007 is eigenlijk altijd goed.

Aquis. Ander niveau, moeite van het sparen dubbel en dwars waard.