NA: neusje van de creme

Mooi hoor, gefeliciteerd😃

1 like

Dat glaasje maakt hem echt stukken beter, destijds deed de 033 het niet voor mij door het glaasje. Deze is top. De bracelet zit top, wel een gruwelijk ding om erop te krijgen. En het gat bij de sluiting is vrij groot.

Pas op waar je over klaagt, ik vind dat ie wel mooi om de pols valt dankzij die ruimte. :slight_smile:

1 like

Simple, yet beautiful…gefeliciteerd.
Heel veel draagplezier

1 like

Ik ben deze gaandeweg ook gaan waarderen, wel juist op leer voor de meer dressy look (de zwarte wel op staal). Het is dat is al een sarx055 en verder gewoon te veel Seiko heb. Anders had ik deze zelf ook zeker gekocht. Veel plezier ervan!

1 like

Bestaat dat, nee serieus mijn hele collectie is Seiko op dit moment das wel een ding. Dus de skx gaat er denk uit.

1 like

De Seiko Sarb lijn blijft heel bijzonder.

Gefeliciteerd met deze NA

1 like

De maat is perfect voor jouw pols, super in verhouding. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie SARB… staat je goed :ok_hand:t3:

1 like

Van harte met deze NA!

Een mooi horloge, goede keuze.

Veel plezier er van.

1 like

Hoi Bas, staat je goed! Mooie maatvoering en kleur! Zie hem wel als de F3 klaar is :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je NA!
Veel draagplezier!

1 like

Proficiat met de mooie aanwinst.

Heb deze vrijdagochtend nog zien liggen, hebben jullie snel geregeld!

1 like

Ik zal hem meenemen👍

Mooi hoor, geniet er van

Deze schoot ook door mijn gedachten heen bij het lezen :wink:

2 likes

Lekker hoor!

1 like

Hele hele mooie NA, enjoy!

1 like

Ja met bijbehorende titel was die opmerking een eitje :grin:

2 likes

Mooi horloge, zeker in combinatie met deze band. Ziet en inderdaad comfortabel uit.

1 like

Het is samen met de alpinist, die ook bijzonder fijn draagt, het fijnst dragende horloge wat ik heb. Dit komt omdat de lugs naar beneden lopen en zo net zo laag zijn als het kastdeksel.

1 like