NA: neusje van de creme

Goedenavond,

Het is al een tijdje onrustig in mijn hoofd. Er moest een horloge met een witte plaat in de collectie, maar ik kon er maar niet uitkomen welke het zou worden. Eerst dacht ik aan een Tag Heuer Aquaracer met de witte plaat. Maar die was als automaat te duur en als quartz was de plaat niet mooi. Vervolgens heb een Breitling Colt met de creme plaat mogen bewonderen. Die was fantastich, op de prijs na dan.

Na een gesprek met een ander forumlid, die een Omega Aqua Terra bij zich had in 38 mm met de blauwe dial begon het echt te kriebelen. Het horloge was fantastisch maar net als de eerder genoemde Breitling buiten bereik. Het moest iets wits worden met een gladde bezel. En het liefst een kleiner dan 40 millimeter.

Vervolgens kwam de Sarb035 van Fat C in het blauw, te koop aangeboden door @Riepos na een kort en goed gesprek was de deal snel rond en werd het horloge opgestuurd. Geen fietstochten of lekke banden deze keer.

Ik had de sarb033 al een keer gepast, destijds kon ik hem in nos conditie overnemen voor een zacht prijsje. Destijds vond ik hem niks, want: te ingetogen. Na een dag wachten was het pakketje daar. Het horloge zat goed verpakt. Na een half uur prutsen, een hulptopic en een youtube tutorial heb ik eindelijk de band op maat gekregen.

Het horloge draagt fantastisch. De maat is precies goed voor mijn polsen. De afwerking is subliem, de wijzers zijn vlijmscherp en de opgelegde indices en het opgelegde logo geven de het horloge meer diepte. En door het glaasje wat Han erin heeft gezet komt de kleur van de plaat, en de schittering van de indices en wijzers pas echt tot hun recht.

En dan nu de foto’s, waarschijnlijk ben ik de enige die zijn NA-foto’s maakt op een bushalte in het regenachtige Lekkerland, maar ik kon niet langer wachten.

Tot slot: @riepos bedankt. Fijne avond en bedankt voor het lezen.

100 likes

geniet van de tijd :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
De schoonheid straalt er vanaf!!
Veel draagplezier dan ook met deze solide beauty. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi man! Crème de la zalm!

1 like

Heel mooie NA :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Staat je goed man! Geniet ervan!

2 likes

Dat komt helemaal goed!

1 like

Prachtige klokje👍

1 like

Gefeliciteerd! Echt een mooi, enigszins chic horloge.

1 like

waarschijnlijk ben ik de enige die zijn NA-foto’s maakt op een bushalte in het regenachtige Lekkerland :rofl:

Mooie NA, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !

1 like

Top!
Geniet ervan!

1 like

Mooi hoor.
SARB = altijd top en zowel dressy als sporty inzetbaar. Wel totaal iets anders als genoemde Aquaracer en Breitling…

1 like

Dat klopt, alleen door het zien van de Aqua Terra, en omdat mijn hele collectie uit toolwatches bestond, ben ik tot het inzicht gekomen dat het iets meer dressy moest.

1 like

gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

1 like

Klassieker :ok_hand: heel mooi.

1 like

Proficiat.

1 like

Cremepje van de zalm :+1:t2:

2 likes

Hee, mijn Ex. Met het AR coated glaasje.

Leuk hoor. Blij om te zien dat je er blij mee bent. Die bracelet is ook één van de weinige die ik comfortabel vind zitten.

Veel plezier er mee.

2 likes

Staat je goed :hushed: :+1:
De Aqua Terra is ook één van mijn favorieten

1 like