NA: Seiko Alpinist

Beste Forumleden,

Nadat ik mijn felbegeerde SKX009J had gekocht was de honger na een nieuw horloge allerminst gestild. Dezelfde dag nog begon ik alweer met kijken naar andere horloges. En de eindejaarsbonus brandde in mijn zak. Eerst de Sarb033, die ik vervolgens gepast heb om er daarna achter te komen dat ik he echt te saai vind. Vervolgens de SPB155J1 maar die was te klein voor mijn pols. Vervolgens ben ik uitgekomen bij de SPB117J1. De verkoper woonde alleen best ver bij mij vandaan en een auto van de zaak heb ik niet meer. Dus ben ik maar gaan fietsen, 49 kilometer enkele reis. Na 40 ongeveer kilometer kreeg ik een lekke band. Gelukkig was de verkoper zo vriendelijk om de laatste 10 kilometer zelf af te leggen en kwam hij het horloge even brengen. Het horloge was zo goed als nieuw, en de rest deal verliep zonder enig probleem. Vervolgens heb ik de band geplakt en ben ik terug naar huis gefietst. Om het bandje op maat te zetten en meteen weer naar nieuwe horloges te gaan kijken op het internet. Tot slot nog enkele foto’s:

58 likes

Ik lees dit verkeerd denk ik. Er staat hier dat je bijna 50km fietst, enkele reis. :no_mouth:

De Alpinist is tof!

3 likes

Veel plezier ermee. Maar ik begrijp deze laatste zin niet. Om het horloge op maat te zetten?

2 likes

Wat je allemaal niet voor een horloge kunt over hebben, veel plezier ermee gewenst!

1 like

Dat correct en tevens juist, ik hou van fietsen en heb een hybride fiets.

2 likes

Kut hé, die vicieuze cirkel :joy: anyway, veel draagplezier!

3 likes

Het bandje te verstellen. :joy:
Ik pas het even aan.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Seiko!

1 like

Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat!
Gefeliciteerd !

1 like

Ach ja, dat hoort bij de hobby denk.

1 like

Mooi, gefeliciteerd! En fietsen met een doel is ook leuker dan zonder doel🙂

1 like

Zeker waar, al kan even doelloos fietsen ook heerlijk zijn om je hoofd leeg te maken.

2 likes

Gave Alpinist.

En met zo’n elektrische brommer fiets ben je zo op en neer. Standje turbo en je doet 100km in een half uur.

2 likes

Mooi ding :ok_hand:. Veel draagplezier!

1 like

Ja ik fiets gewoon met de benen, niet elektrisch.:joy:

2 likes

Gave horloge!! Staat ook op mijn lijstje!

1 like

Hij bevalt me goed, draagt alleen wel kleiner dan verwacht.

1 like

ja jong :thinking: wat is zo je streefdoel op een jaar?
eentje per maand? :smile:
toch weer een mooie aanwinst :ok_hand:
geniet er eerst een beetje van :smiley:

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

Daar kom ik nu wel ongeveer op uit. Elke keer neem ik me voor de volgende uit te stellen, maar dan komt er een mooie aanbieding op mijn pad en kan ik het niet laten.

2 likes