NA : New Breitling SuperOcean 💚

Omdat ik dit jaar eigenlijk maar 1 nieuw horloge wil kopen moest het voor mij wel een topper worden .
Niet iedereen was even enthousiast toen Breitling de nieuwe SuperOcean introduceerde maar ik vond hem gelijk heel gaaf.
Ik vond de blauwe versie op rubber heel mooi , maar omdat ik de vorige generatie SuperOcean al op blauw rubber heb viel die af .
Nadat ik de groene in het echt had gezien was voor mij de keuze niet moeilijk meer :green_heart:
Gelukkig had Van Baal er 1 liggen en na een telefoontje was de deal snel gesloten 🫶🏻
Vandaag kwam hij dan binnen , en oh oh wat is die dial mooi in het echt :ok_hand:t2:
Ik heb hem wel op stalen band genomen ( met een heerlijke fijnafstelling ! ) En koop de groene rubberband er van de zomer los bij .
Genoeg gebrabbeld nu … plaatjes !!

Bedankt voor het lezen

179 likes

Tijdje geleden irl gezien en vind het een heel gaaf model!
Ga je veel plezier van hebben, volgens mij. Gefeliciteerd!

2 likes

Super gaaf

Prachtige dial. Gefeliciteerd met deze NA
Complimenten voor de foto’s

11 likes

Gave Breitling!:+1:

1 like

Ik denk het ook , dank je wel :+1:t2:

1 like

Zeer mooie Breitling! Band is ook mooi zo :ok_hand:t2: Gefeliciteerd en geniet ervan!!

1 like

Dank je wel 🫶🏻

1 like

Zeker een topper. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd !
Appart model.

1 like

Gefeliciteerd! schitterende uitvoering zo!
En strakke foto’s. :facepunch:

1 like

Dank je :smiley:

Ga ik zeker doen, dank je wel :+1:t2:

1 like

Dank je wel :smiley:

1 like

1 woord: FANTASTISCH :smiley: In het begin moest ik wel even wennen aan het nieuwe smoel; maar F* wat gaaf!

Laat die foto’s maar doorkomen :sunglasses:

1 like

Dank je wel :smiley::+1:t2:

Dank je wel :+1:t2:

Ga ik zeker doen :smiley:

1 like

Vergeet je “oude” niet te dragen want die blijf ik ook erg mooi vinden! Dat wit met blauw is me telkens een like waard :sweat_smile:

2 likes

Deze is echt gaaf !
Gefeliciteerd.

1 like

Nee die blijf ik absoluut ook dragen, heb ook geen seconde getwijfeld om die weg te doen voor het nieuwe model.

1 like