NA: New Turtle en bracelet

Vorige week de Turtle op rubber overgenomen hier op het forum. Echter ik wilde er toch echt een stalen band op. Dus wederom via Strapcode een band besteld. Deze keer de solid jubilee. Staat hem goed al zeg ik het zelf. Ben erg blij met het geheel. Namelijk al zo vaak naar de Turtle gekeken en getwijfeld. Maar toch de mooie Coke versie.

Omdat de band vandaag pas binnen kwam, ook nu pas de foto’s :laughing:

16 likes

Mijn beste,

Een frisse verschijning!!
Ik wens je er veel succes mee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Zeker staat het hem goed, maar heb je de band nou verkeerd om of doe je dat bewust?

2 likes

Nice!!

1 like

Vind dit de makkelijkste manier om de clips te openen en te sluiten. Bij mij zitten alle stalen banden zo.

Dacht al dat het misschien met de ronding van de sluiting te maken had. Kan soms ook net even beter zitten dan. Zolang er geen merk op staat ziet verder niemand dat.

1 like

Strapcode maakt de perfecte bracelet voor de Seiko’s. ik heb er zelf ook 1 voor mijn skx009 gekocht en was er zeer blij mee. Echt een solide bracelet.

1 like

Die sluit fraai aan, zeg.
Prachtige combi!

1 like

Mooie coke, ziet er een heel comfy combo uit Thijs. Hoe bevalt de solid jubilee?

Alvast veel draagplezier toegewenst met de NA :thumbsup:

1 like

Solid draagt al de hele avond zeer comfortabel. Maar ben niet anders gewend van Strapcode. Heb er nu de jubilee van en had er al een engineer en oyster van. Alle top en fijn draag comfort.

Deze strapcode banden moeten van over de plas komen waarschijnlijk? Vallen de levertijden mee?

1 like

Vorige week maandag besteld. Vorige week donderdag was de betaling bij hen binnen. Vandaag (1.5 week na bestelling) in huis.

Das mooi en duidelijk! Veel plezier verder met je Coketurtle :ok_hand:

1 like

Nice Coke.

1 like

Vind em zo mooier dan de originele band.

1 like

Erg mooi! Ben zelf ook groot fan van en meervoudig klant bij Strapcode. Ze leveren naar NL vanuit Londen, dus gaat iha snel en geen btw/douane gedoe

Grt

2 likes

Nog wel…

1 like

Hele mooie combi gefeliciteerd .:thumbsup:

1 like

Ik wil graag een strapcode bracelet bestellen. Moet ik dan ook rekening houden met btw en invoerrechten?

Heb ik geen last van gehad. Tot 2 keer toe besteld. Maar ik geef verder geen garantie…:grin: