NA. Nezumi Voiture

Deze chrono stond al lanng op mijn lijstje. Ik draag al ruim 30 jaar een gele Pulsar die een maandje geleden weer een batterij nodig had. Hij ziet er nog ok uit maar de kroon is een beetje verbogen.


Hij blijft natuurlijk in de collectie maar ik had behoefte aan een chrono met een bijzonder kleurtje…
Doordat ik vorige week een mazzeltje had kon ik de Nezumi meteen aanschaffen. Ik heb lang overwogen een mechanische chrono aan te schaffen maar door de complexiteit van het uurwerk, prijzige service en dikte van de uurwerken toch nooit aangeschaft. Nu gegaan voor een VK64 Mecha-quartz uurwerk. De vloeiende chrono wijzer van een automaat met een betrouwbaar quartz uurwerk. Net binnen dus hier de foto’s

De originele band er meteen af en netjes in het doosje. Ik heb een giga voorraad rallye banden in 20mm dus die keuze werd ook nog lastig.

Voorlopig ben ik voor een overdosis “mosterd” gegaan. Een aparte kleur maar dat is juist het leuke ervan.
Uploaden…
Zal vanmiddag nog even wat mooie zon wristshots maken. Voorlopig een erg fraai horloge. Happy man…

36 likes

Prachtig horloge! Ik ben nog steeds op zoek naar de Pink Panther editie, maar dat gaat echt lastig worden met maar 100 stuks. Veel plezier ermee

Interessant kleurtje. Verder leuke chrono om te zien.

Ik word wel een beetje ongelukkig van de VK64. Dat ding zie je in alle leuke vintage inspired chronootjes.

Maar goed, betaalbaar, quartz performance met mechanische chrono en een goed uiterlijk. Je kan moeilijk het geen hele goeie keuze noemen.

Ja die had ik ook zo graag willen hebben.

1 like

Toch maar even gewisseld. contrasterende band staat mooier. Burgundy rallye strap is het geworden.

6 likes

Dat bandje is beter

Ik kende dit merk nog niet.

Apart & funky! :ok_hand:

Ziet er heel tof uit! Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Zeer leuk, er zijn al genoeg saaie horloges in de wereld :slight_smile:

Doet een beetje denken aan een tudor fastrider met gele wijzerplaat … leuk horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Deze er om houden. Ziet er top uit zo :+1: KEn ze en heb vaker even op de site geloerd, maar heb nog steeds twijfels over Mecha quartz :thinking:

2 likes

Oei, erg mooie aanwinst. Zeer fraai.

Mooi horloge!

Mooi horloge. Veel plezier er mee.

Leuk en mooi ! Veel plezier ermee !