NA: Niet een, maar twee dikke duikerts!

Gave klok, die tissot! Net weer een tikje anders dan, en lekker groot en dik. Prachtig. Perlon zou hem niet mistaan inderdaad, of eventueel sailcloth of natuurlijk gewoon een dikke zulu band :smile:

1 like

Werkelijk prachtig de Tissot :+1:
De 6105 is ook een topper alhoewel ik persoonlijk 19mm te smal vind
voor de kast hetgeen ook de reden is dat ik er nooit voor ben gegaan.
Hopelijk lukt het je vwb een originele kroon, ik wens je iig veel succes!

1 like

Mooie aanwinsten Jelle! Beide zijn erg gaaf.

1 like

Prachtige aanwinsten Jelle👍🏻 Wat betreft die Tissot, op een van de foto’s lijkt het Tritium van de secondewijzer los te zitten. Zorg dat dit niet volledig loslaat en op de wijzerplaat terecht komt, want dan kan het beschadigingen veroorzaken en dat zou doodzonde zijn.

Er zi inderdaad een klein beetje tritium weg uit de wijzer. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet volledig los laat?

Is het nog gelukt met de kroon?

Fraaie horloges! Geniet er van!

1 like

Die man van Wristsushi had er toevallig nog een :blush: Als het goed is komt die binnenkort mijn kant op.

1 like

Hey lekker. Toch nog goedgekomen :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinsten Jelle! Vooral die Tissot is gaaf. Mooie strakke kastvorm. Succes met je zoektocht naar de kroon voor de Seiko.

1 like

Puike aanwinsten hoor! De Seiko is natuurlijk een klassieker, gaaf dat je er een in zo’n lekker originele staat hebt opgevist. Echt echt niets aan de wijzers doen!! De Tissot is ook lekker, dit model kende ik eerlijk gezegd niet.

1 like